Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2018, 13:05 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Wat ik daaraan zo hinderlij vind, is dat je tegenwoordig geen normaal emailcontact meer kunt hebben met grote organisaties. Of het nu gaat om Eneco of Ikea of je zorgverzekering, je moet een Twitter, Facebook of GooglePlus account hebben om contact te kunnen maken. En anders maar bellen (dat kost een hoop geld met die wachttijden en je hebt niets op 'schrift'). Voor bijv. de zorgverzekering kan ik wel inloggen met DigID maar voor contact zit ik weer vast aan een van de sociale media. Geen accounts? Jammer dan, geen contact. Je zou toch tenminste binnen de ingelogde omgeving een contactmogelijkheid moeten hebben. Zelfs de vroegere formuliertjes tbv. contact zie je steeds minder. Voor diegenen (zoals ik) die zo verstandig waren om niet mee te doen aan dergelijke privacy rovende accounts is het daardoor erg lastig met een leverancier of organisatie in contact te komen. Je hebt eigenlijk maar gewoon mee te doen, of je wilt of niet! Volgens mij zijn dat alleen extra communicatie kanalen. Ik heb ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha