image

Coronabesmetting voortaan zelf door te geven via CoronaMelder-app

vrijdag 15 oktober 2021, 11:37 door Redactie, 85 reacties

Gebruikers van de CoronaMelder-app kunnen voortaan zelf een positieve testuitslag doorgeven. Voorheen kon dit alleen via een bron- en contactonderzoeker van de GGD, zo meldt het ministerie van Volksgezondheid. Wanneer mensen op Coronatest.nl zien dat ze positief op corona zijn getest, kan via een knop de GGD-Sleutel uit de app worden ingevoerd op de website.

"Zo worden mensen die langere tijd bij de besmette persoon in de buurt geweest zijn en CoronaMelder gebruiken eerder gewaarschuwd dat zij in contact zijn geweest met iemand die corona blijkt te hebben", aldus het ministerie. Sinds de lancering in oktober 2020 is CoronaMelder meer dan 5,4 miljoen keer gedownload en hebben ruim 200.000 mensen via de app anderen gewaarschuwd dat zij besmet zijn.

Eerder deze maand liet demissionair minister De Jonge van Volksgezondheid nog weten dat hij de anonimiteit van het gebruik van CoronaMelder nog steeds kan garanderen. Dit naar aanleiding van vragen van GroenLinks over de eerder dit jaar verschenen evaluatie van CoronaMelder en of de onderzoeksdata niet is verrijkt met persoonsgegevens uit andere coronasystemen.

Reacties (85)
15-10-2021, 11:47 door Anoniem
Anonimiteit? Door de overheid? An m'n hoela.
Als je ook maar iets om privacy geeft, dan gebruik je (dus) die app niet. Jammer, maar helaas.
15-10-2021, 12:04 door [Account Verwijderd]
Zal wel storm lopen denk ik.
Ik wil even doorgeven dat ik zo ziek als een hond ben. Hoest de longen uit me lijf.
Dus houden jullie mij in de gaten voor als ik toch naar buiten ga.
Misschien kunnen jullie vast ook wat boodschappen halen voor mij.
Anders ga ik naar buiten hoor. dan is het jullie schuld.
Ik heb het door gegeven.
15-10-2021, 12:06 door Erik van Straten
Bizar dat dit nu pas mogelijk wordt. De gemiddelde doorlooptijd van "contactdatum" (de datum waarop je in de buurt was van een later positief geteste persoon) tot waarschuwing door CoronaMelder was veel te groot: veel gewaarschuwden zullen op dat moment al besmettelijk zijn geweest. Deze vertraging werd onnodig vergroot doordat je op een telefoontje van een GGD'er moest wachten om te kunnen uploaden, die wachttijd vervalt nu.

Bovendien schommelt het aantal positief geteste personen dat gegevens uploadt de laatste weken slechts rond de 4%; wellicht gaat dit percentage nu ook wat omhoog (niet iedereen zal gesnapt hebben dat ze zelf nog iets moesten doen na het telefoontje door een GGD'er).

Niet dat dit allemaal veel nut heeft, want veel gevaccineerden zullen zich niet laten testen bij lichte symptomen. Als je met CoronaMelder rondloopt en een besmettelijk persoon ontmoet, is de kans zeer veel kleiner dan genoemde ca. 4% dat je bijtijds gewaarschuwd wordt - want je moet ook nog eens minstens 15 minuten binnen de geconfigureerde Bluetooth signaalsterkte zijn geweest.
15-10-2021, 12:23 door [Account Verwijderd]
" want je moet ook nog eens minstens 15 minuten binnen de geconfigureerde Bluetooth signaalsterkte zijn geweest. "

Loopt u mij soms te volgen meneer? U loopt al een kwartier vlak achter mij aan.

Nee hoor, ik wil alleen weten of je ziek bent. Meer niet.
15-10-2021, 12:29 door Anoniem
Deze app is niet in gebruik om corona te melden.
Heeft een heel ander doel.
Gelooft u mij of de bewezen leugenaars van de overheid.
15-10-2021, 12:42 door Anoniem
:) Ik interpreteer de titel op een andere manier.

"Coronabesmetting voortaan zelf door te geven via CoronaMelder-app"

Mocht je besmet zijn dan kun je de besmetting via de app doorgeven aan iemand anders zodat die ook besmet wordt.
Zeg maar de analoge besmetting digitaal overdragen waarmee malware op een hoger niveau geplaatst wordt.

TGIF.
15-10-2021, 14:31 door johanw
Door BertG.: Zal wel storm lopen denk ik.
Ik wil even doorgeven dat ik zo ziek als een hond ben. Hoest de longen uit me lijf.
Dus houden jullie mij in de gaten voor als ik toch naar buiten ga.
Misschien kunnen jullie vast ook wat boodschappen halen voor mij.
Anders ga ik naar buiten hoor. dan is het jullie schuld.
Ik heb het door gegeven.
Doe maar, ik ben al ziek geweest en ingeent dus ik ben niet bang om weer ziek te worden.
15-10-2021, 14:36 door Anoniem
Alleen als Marx Ratte eerst bij mij meldt dat 'ie hosmo heeft en dat Hugo eigenlijk gewoon niet teruggekomen is van z'n weekend verlof.
Pas dan ga ik medische details delen met een anonieme, meerdere malen veroordeelde, bewezen corrupte organisatie die het gebruik van geweld niet schuwt.
15-10-2021, 15:19 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 15-10-2021, 15:48
...
15-10-2021, 15:37 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 15-10-2021, 15:48
Door BertG.: Zal wel storm lopen denk ik.
Ik wil even doorgeven dat ik zo ziek als een hond ben. Hoest de longen uit me lijf.
Dus houden jullie mij in de gaten voor als ik toch naar buiten ga.
Misschien kunnen jullie vast ook wat boodschappen halen voor mij.
Anders ga ik naar buiten hoor. dan is het jullie schuld.
Ik heb het door gegeven.

Oei! Zo spoedig mogelijk naar de huisarts! Boodschappen kan je laten bezorgen, door bv. Albert Heijn of Picnic. Dat is erg praktisch in deze tijden van nood. Beterschap gewenst en laat je hier horen hoe het gaat?

Door Anoniem: Deze app is niet in gebruik om corona te melden.
Heeft een heel ander doel.
Gelooft u mij of de bewezen leugenaars van de overheid.

Jou geloof ik niet want je doet puur speculatieve, ongefundeerde uitspraken! Er is dus maar één bewezen leugenaar en dat ben jij zelf! En omdat jij een bewezen leugenaar bent is jouw uitspraak "de bewezen leugenaars van de overheid" niet waar. De mensen van de overheid zijn dus geen leugenaars. En dat wist ik al, dus eigenlijk heb je hier mijn tijd lopen verspillen met jouw warrige reactie.
15-10-2021, 15:56 door [Account Verwijderd]
@ Toje, je gelooft toch niet werkelijk dat ik ziek ben.
Ik lach er alleen maar om.
Omdat ik het een opgeblazen verzonnen onzin verhaal vind. dat hele corona gezeik.
Maar die richting wou ik niet op. Daar hebben we het nou wel vaak genoeg over gehad hier.
Nou weten we het wel wie hier de voorstanders zijn en wie hier de tegenstanders zijn.
15-10-2021, 16:47 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: Zal wel storm lopen denk ik.
Ik wil even doorgeven dat ik zo ziek als een hond ben. Hoest de longen uit me lijf.
Dus houden jullie mij in de gaten voor als ik toch naar buiten ga.
Misschien kunnen jullie vast ook wat boodschappen halen voor mij.
Anders ga ik naar buiten hoor. dan is het jullie schuld.
Ik heb het door gegeven.

Tja dat krijg je wanneer je ongevaccineerd bent en geen vrienden hebt. Bel de gemeentelijke afdeling die de WMO uitvoert.
15-10-2021, 21:58 door Anoniem
Door Anoniem: Deze app is niet in gebruik om corona te melden.
Heeft een heel ander doel.
Gelooft u mij of de bewezen leugenaars van de overheid.

Kun je even in de broncode aanwijzen wat je bedoeld?
https://github.com/minvws/nl-covid19-notification-app-android

Of was het je niet bekend dat alle broncode volledig inzichtelijk is en als dat wat je beweerd waar zou zijn dus daar zou moeten staan?
15-10-2021, 22:44 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: @ Toje, je gelooft toch niet werkelijk dat ik ziek ben.
Ik lach er alleen maar om.
Omdat ik het een opgeblazen verzonnen onzin verhaal vind. dat hele corona gezeik.
Maar die richting wou ik niet op. Daar hebben we het nou wel vaak genoeg over gehad hier.
Nou weten we het wel wie hier de voorstanders zijn en wie hier de tegenstanders zijn.

Nou ... Ik had gehoopt dat je er niet mee zou spotten (COVID-19) want ik ken mensen die eraan zijn overleden en anderen die op de intensive care hebben gelegen.
15-10-2021, 23:22 door [Account Verwijderd]
@ Toje, er staat nog steeds een beloning te wachten van een half miljoen voor diegene die het bestaan van covid kan aantonen.
Bij nog geen enkele vraag daarover hebben ze een bewijs kunnen aantonen.
Meer dan, neem het nou maar aan dat er iets bestaat is er niet.
Want tot de dag van vandaag is daar nog steeds geen enkel bewijs van.
Ja, de naam corona is ergens al rond 1930 bedacht. De naam is niet nieuw.
Waar die mensen aan zijn overleden weet ik niet, maar niet aan iets als covid.
16-10-2021, 04:37 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 16-10-2021, 04:49
Door BertG.: @ Toje, er staat nog steeds een beloning te wachten van een half miljoen voor diegene die het bestaan van covid kan aantonen.
Bij nog geen enkele vraag daarover hebben ze een bewijs kunnen aantonen.
Meer dan, neem het nou maar aan dat er iets bestaat is er niet.
Want tot de dag van vandaag is daar nog steeds geen enkel bewijs van.
Ja, de naam corona is ergens al rond 1930 bedacht. De naam is niet nieuw.
Waar die mensen aan zijn overleden weet ik niet, maar niet aan iets als covid.

Denk je dat nou écht serieus, BertG? Doet er dan niemand meer aan fact checking?

https://www.google.com/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN28E2SB

Social media posts have suggested that the contents of the vaccines for COVID-19 are not known, because the virus that causes the disease has not been isolated. This is not true.

Zie ook: https://www.poynter.org/ifcn-covid-19-misinformation/?covid_countries=48854&covid_rating=0&covid_fact_checkers=0
16-10-2021, 04:41 door Anoniem
Laten we de contstante paniek waar we sinds maart 2020 even relativeren.

Een positieve test = een positieve PCR test.
Een PCR test toont NIET aan of je corona hebt. Daar is de test niet voor ontworpen. Dit kan de test niet aantonen.
De PCR test toont aan dat er virus deeltjes gevonden zijn.
Dit kan ook van een virus zijn wat je hebt overwonnen en niet actief is.
Een positieve test betekent niet automasch dat je besmettelijk bent.

Dus denk na. Trap niet in dit verhaal van de overheid...
16-10-2021, 07:21 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 16-10-2021, 07:22
En dan aankomen met iets van google als betrouwbare bron.
Als er ergens gecensureerd wordt dan is het bij google wel.
Alleen de politiek gewenste berichten blijven daar over.
16-10-2021, 14:13 door spatieman
De jonge en de waarheid.
dat is als de paus die boeddhist word.
16-10-2021, 14:21 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 16-10-2021, 14:24
Door Anoniem: Laten we de contstante paniek waar we sinds maart 2020 even relativeren.

Een positieve test = een positieve PCR test.
Een PCR test toont NIET aan of je corona hebt. Daar is de test niet voor ontworpen. Dit kan de test niet aantonen.
De PCR test toont aan dat er virus deeltjes gevonden zijn.
Dit kan ook van een virus zijn wat je hebt overwonnen en niet actief is.
Een positieve test betekent niet automasch dat je besmettelijk bent.

Dus denk na. Trap niet in dit verhaal van de overheid...

Alsjeblieft zeg... Het ia geen verhaal van 'de overheid', het is een wereldwijd toegepast verhaal. Die PCR-test werkt onder de juiste condities en het de juiste protocollen blijkbaar wel degelijk. Getuige het wereldwijde gebruik ervan. Dus luister nou maar gewoon naar de deskundigen, die er verstand van hebben en die het inschatten van of een test geschikt is of niet, op basis van deskundigheid kunnen doen. Blijkbaar zijn de deskundigen over de hele wereld het aardig eens als het op de PCR-test aankomt. En kom nou alsjeblieft niet met een YouTube filmpje of verhaaltje van twijfelachtige bron, die het tegendeel zou beweren. De realiteit om je heen laat duidelijk zien wat waar en niet waar is.
16-10-2021, 14:48 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 16-10-2021, 14:50
Toje, ik ben even zijn naam vergeten , maar zelf de uitvinder van deze PCR test heeft beweerd dat deze test daar helemaal nooit voor bedoeld is of voor gemaakt is.
En dat met deze test er nooit iets aangetoond kan worden als iets dat covid genoemd zou worden.
Dat iedereen het gebruikt is geen reden om dan maar te beweren dat het dus deugt om het te gebruiken.

In de VS houden ze er eind dit jaar dan ook mee op om deze PCR test te gebruiken.
Ze schijnen weer iets anders bedacht te hebben waar ze vanaf 1 januari mee beginnen.
16-10-2021, 15:22 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: Toje, ik ben even zijn naam vergeten , maar zelf de uitvinder van deze PCR test heeft beweerd dat deze test daar helemaal nooit voor bedoeld is of voor gemaakt is.
En dat met deze test er nooit iets aangetoond kan worden als iets dat covid genoemd zou worden.
Dat iedereen het gebruikt is geen reden om dan maar te beweren dat het dus deugt om het te gebruiken.

In de VS houden ze er eind dit jaar dan ook mee op om deze PCR test te gebruiken.
Ze schijnen weer iets anders bedacht te hebben waar ze vanaf 1 januari mee beginnen.

Nee hoor, dat is helemaal uit context getrokken, hij heeft dat helemaal niet gezegd (zo bedoeld).
16-10-2021, 15:33 door [Account Verwijderd]
Toje, je hebt helemaal gelijk.
Het maakt ook helemaal niet uit waar iemand mee aankomt.
Er is altijd wel wat voor te zeggen waarom iets niet zou kloppen.
In dit geval, uit ze context getrokken, maar dat is jouw mening verder.
En kom nou niet aan met dat al die zogenaamde deskundige het als legitiem beschouwen.
Ik ben namelijk niet zo overtuigd van al die omgekochte deskundige die nogal partijdig zijn.
En blijf jij maar lekker doodsbang. dat is jou probleem, niet het mijne gelukkig.
En dat ik ga er ook niet van maken.
Wij weten beter. Maar jij ook blijkbaar. En we zijn allebei overtuigd van ons gelijk.
Maar wie heeft er nou eigenlijk gelijk ????????????
Niemand weet het precies. Ondanks dat jij wel denkt dat je het precies weet wat er klopt en niet.
16-10-2021, 16:11 door [Account Verwijderd]
Als een drol proberen de Tango te leren dansen.
16-10-2021, 16:42 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 16-10-2021, 16:43
hey Rotsmoel, weet je al wanneer jij je derde gif prik kan ophalen?
Want je komt er nooit meer van af voor de rest van je leven.
Ze hebben een covid junk van je gemaakt, en je weet het zelf niet eens.
Jij denkt alleen maar dat je dan niet ziek kan worden.
Het heeft alleen nog al wat impact voor de rest van je leven.
Altijd weer je brievenbus in de gaten houden wanneer je de volgende gif prik mag ophalen.
Fijn leven leven heb je dan.
16-10-2021, 23:15 door Anoniem
Het ergste van de mRNA prik is dat het heel geniepig met punt 7% per week je natuurlijke immuniteit sloopt tot aids-niveau a la Freddie Mercury op zijn end. Dan kan je verder heel je leven moeten rekenen met booster prikjes voor alles en nog wat. Je QR is straks teken dat je zo gemerkt ben. Blijf dus weg bij de prik van Hugo.
16-10-2021, 23:46 door Anoniem
De kartel partijen in Nederland willen een sociaal kredietsysteem.
Does that ring a bell? China aan de Noordzeekust.
17-10-2021, 10:54 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 17-10-2021, 10:55
Door Anoniem: Het ergste van de mRNA prik is dat het heel geniepig met punt 7% per week je natuurlijke immuniteit sloopt tot aids-niveau a la Freddie Mercury op zijn end. Dan kan je verder heel je leven moeten rekenen met booster prikjes voor alles en nog wat. Je QR is straks teken dat je zo gemerkt ben. Blijf dus weg bij de prik van Hugo.

Wat een stuitend domme angstporno! Doet me denken aan die mensen die niet gefotografeerd willen worden omdat ze bang zijn dat dan hun ziel wordt gekaapt (of iets dergelijks). De domme, primitieve mens die. zich verzet tegen de wetenschappelijke vooruitgang. Dat zoiets A.D. 2021 nog steeds voorkomt.
17-10-2021, 11:08 door [Account Verwijderd]
@ toje, blijf jij nou maar je brievenbus in de gaten te houden wanneer jij je volgende booster shot mag ophalen.
Je zult 'm nodig hebben voor elke dag dat je wilt blijven leven.
Maar dat is verder jouw probleem.
Tenslotte weet je heel goed waar jij mee bezig bent want het is allemaal wetenschappelijk onderbouwd waar je mee bezig bent.
17-10-2021, 11:29 door Anoniem
Waarom stuitende angstporno? De hele wereldbevolking willen vaccineren vanwege angstporno is dat niet?

De producenten geven zelf toe dat de vaccins even snel hun werking gaan kwijtraken als de griepprik van vorig jaar.

Snap je niet dat het gedachte verdienmodel is elk seizoen een nieuwe combi-vaccinatie te zetten bij iedere wereldbewoner
en anders geen toegang meer, nergens. Dit mag niet aangekaart worden, niet benoemd worden en deze wetenschap wordt door fact-checkers e.d. weggehouden van de grote massa, want dan vallen alle modellen om, wat ze toch wel gaan doen.

Op die manier wordt iedereen afhankelijk van de grootfarmacie en te volgen via een code.

Sommigen blijven liever zo gezond.
17-10-2021, 11:43 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: @ toje, blijf jij nou maar je brievenbus in de gaten te houden wanneer jij je volgende booster shot mag ophalen.
Je zult 'm nodig hebben voor elke dag dat je wilt blijven leven.
Maar dat is verder jouw probleem.
Tenslotte weet je heel goed waar jij mee bezig bent want het is allemaal wetenschappelijk onderbouwd waar je mee bezig bent.

Nog meer angstporno! Nou ja, de Darwin Award maakt er uiteindelijk natuurlijk korte metten mee. Het is echter schrijnend dat in onze moderne, ontwikkelde samenleving, mensen nog steeds ten prooi moeten vallen aan dit soort primitieve overtuigingen. Zóó jammer is dat toch.
17-10-2021, 11:57 door Anoniem
Maar als BertG. nou niet zo staat te trappelen om een soort GMO exemplaar van een mens te worden,
waar patent op kan worden aangevraagd (wettelijk al aanvaard in de US), dan geef ik hem gelijk.
Izze goed, zeggen Toje Fos en Rotsmoel, want ja moderne wetenschap, toch?
"Je moet met je tijd mee, al is het naar de ratsmodee".

Willen we allemaal binnen model China 0.2 gaan leven? Het politiek kartel in Den Haag zegt al ja.

En over de economische gevolgen van jullie keuzes? Malaise, lege schappen, gasprijs giga-omhoog.
Grote Krach naast lock-downs. Goed dat jullie steeds "het virus" de schuld kunnen geven.
Gaat dat ook allemaal voorbij als ieder voor dit seizoen geprikt zal zijn, wachtend op de eindeloze boosterprikjes?

Want op een virus kun je niet boos worden toch, maar op een stel manipulators wel.
Of op ons, die wel zien wat er op de achtergrond in gang is gezet, de nog-niet-geprikten.

multi anoniem
17-10-2021, 12:07 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: ... er staat nog steeds een beloning te wachten van een half miljoen voor diegene die het bestaan van covid kan aantonen.
Bij nog geen enkele vraag daarover hebben ze een bewijs kunnen aantonen.
Meer dan, neem het nou maar aan dat er iets bestaat is er niet.
Want tot de dag van vandaag is daar nog steeds geen enkel bewijs van.
Ja, de naam corona is ergens al rond 1930 bedacht. De naam is niet nieuw.
Waar die mensen aan zijn overleden weet ik niet, maar niet aan iets als covid.


Denk jij het beter te weten dan wereldwijd duizenden medici (academisch afgestudeerden) die unaniem overeenstemming hebben bereikt over het bestaan van dit virus?
Je toont een kenmerkende zelfoverschatting [*] van je kennisniveau. Gewoon niet serieus te nemen.

[*]
Kruger, J., & Dunning, D. (1999). Unskilled and unaware of it: how difficulties in recognizing one's own incompetence lead to inflated self-assessments. Journal of personality and social psychology, 77(6), 1121.
17-10-2021, 12:25 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: En dan aankomen met iets van google als betrouwbare bron.
Als er ergens gecensureerd wordt dan is het bij google wel.
Alleen de politiek gewenste berichten blijven daar over.

Het is niet 'van Google' maar van Reuters.

https://www.google.com/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN28E2SB

Social media posts have suggested that the contents of the vaccines for COVID-19 are not known, because the virus that causes the disease has not been isolated. This is not true.
17-10-2021, 12:29 door Anoniem
@ Ard van Wiersum,

Het kan best zijn dat er een virus bestaat, dat op basis van een bestaand coronavirus via function gain in een laboratorium is gemaakt en ontsnapt. In Rotterdam werd ook dergelijk onderzoek gedaan naar vogelvirussen. Als Fauci en consorten een kortere vaccin-productie en onderzoeksroute hebben kunnen afdwingen samen met Big Pharma, is dat kwalijk, zeker als het niet aan de grote klok is gehangen. Ze dachten even aan de potentiele markt kennelijk.

Het is ontsnapt en we zitten nu met in ijltempo ontwikkelde vaccins. Er is een heleboel rond deze pandemie niet duidelijk.
Het is een groot verdienmodel en er zijn zeker omgekochte wetenschappers bij betrokken. Overal kritiekloos in meegaan vind ik onterecht en men zal een percentage ongevaccineerden moeten overhouden om de twee groepen duidelijk te kunnen vergelijken waar natuurlijke immuniteit gelijk is aan "opgekrikte" onnatuurlijke immuniteit (of niet natuurlijk).
Persoonlijk opteer ik voor de "afwachtgroep".

Veel is (nog) niet duidelijk, want de spike eiwitten zouden in depot blijven binnen de deltaspier, maar zwerven nu rond in het lichaam met allerlei gevolgen van dien (o.m. in de vrouwelijke organen).

Moderne wetenschap heeft verschrikkelijke dingen ontwikkeld - atoomwapens, DES, medicijnverslaving, selenium-tekort door eenzijdig veganistisch voedsel promoten. De mens is geen graseter, ook niet onder druk van zijn of haar CO2 voetprint. Elke dag falafel eten kan ook niet goed zijn.

Het opvallende in de hele zaak is dat de behandeling van Covid-19 geen kritiek of twijfel verstaat. Iedereen moet er blindelings in mee, niemand vergist zich, alles is veilig. Wij weten wat goed voor u is. Beetje te veel gevraagd van een nog zelf nadekend mens, En er worden geen alternatieve meningen meer geduld. Dat is nog nooit in de geschiedenis zo gebeurd.

Ik vind hoe er mee omgegaan worden steeds meer gaan lijken op totalitairisme en terreur.

Niemand zegt, je mag zelf kiezen en daar is niets mis mee. Dat zou veel meer gegadigden opleveren.
17-10-2021, 12:44 door A.J.
COVID-19 is griep.
17-10-2021, 12:56 door [Account Verwijderd]
Weet je wat het probleem is met al die gif klanten hier is.
Dat ze gewoon niet willen toegeven dat het eigenlijk covid junks zijn geworden.
En voor de rest van hun leven alles moeten laten afhangen van de volgende booster.
Want daar kom je nooit meer van af.
Maar dat zullen jullie zelf toch ook wel beseft hebben toen je dacht dat het na de eerste wel klaar was.
Niks daarvan, toen kwam de tweede. En over de derde krijg je vanzelf wel weer een brief.

Mij maakt het echt niet uit, tenslotte hebben jullie het zelf goed overwogen voor dat je je eerste shot ophaalde.
Dus wat maakt het jullie dan uit dat er ook mensen bestaan die daar anders over denken.
Gelijk ga je toch niet krijgen van mij.
17-10-2021, 13:44 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: Weet je wat het probleem is met al die gif klanten hier is.
Dat ze gewoon niet willen toegeven dat het eigenlijk covid junks zijn geworden.
En voor de rest van hun leven alles moeten laten afhangen van de volgende booster.
Want daar kom je nooit meer van af.
Maar dat zullen jullie zelf toch ook wel beseft hebben toen je dacht dat het na de eerste wel klaar was.
Niks daarvan, toen kwam de tweede. En over de derde krijg je vanzelf wel weer een brief.

Mij maakt het echt niet uit, tenslotte hebben jullie het zelf goed overwogen voor dat je je eerste shot ophaalde.
Dus wat maakt het jullie dan uit dat er ook mensen bestaan die daar anders over denken.
Gelijk ga je toch niet krijgen van mij.

Ben je nu echt in de veronderstelling dat iedereen, wat jij gif klanten en covid-junks noemt, en die het niet eens zijn met jou, zich hebben laten vaccineren?
Hiermee toon je opnieuw aan totaal niet in staat te zijn genuanceerd na te denken, maar alleen zwart/wit.
17-10-2021, 14:08 door [Account Verwijderd]
@ Ard, ik ben nog niet iemand tegen gekomen die de gif prik zo fanatiek verdedigd, zo als ik hier lees, maar zichzelf niet heeft laten inenten hiermee.
Je kan het er mee eens zijn dat al die controle met die QR code een beetje overdreven is, ondanks dat je wel die gif prik opgehaald heb.
En je hoeft het ook helemaal niet met mij eens te zijn. Wat maakt mij dat nou uit.
Ik probeer niemand te overtuigen dat het niet zo slim is geweest om er aan te beginnen.
Ik vind het alleen zielig dat er zoveel mensen besloten hebben om hun leven en verdere bestaan over te laten aan een stel oplichters.
Covid is griep.
17-10-2021, 14:53 door Anoniem
Door BertG.:
Je kan het er mee eens zijn dat al die controle met die QR code een beetje overdreven is, ondanks dat je wel die gif prik opgehaald heb.
En je hoeft het ook helemaal niet met mij eens te zijn. Wat maakt mij dat nou uit.
Ik probeer niemand te overtuigen dat het niet zo slim is geweest om er aan te beginnen.
Ik vind het alleen zielig dat er zoveel mensen besloten hebben om hun leven en verdere bestaan over te laten aan een stel oplichters.
Covid is griep.
Wat u hier vertelt is zeer gevaarlijke onzin. Een griepje is een serieus ander virus dan het corona-virus. Vooral de laatste variant - Delta is erg schadelijk. Bij mij was de prik verplicht - en de controle harder & strenger dan in Noord-Korea!
Ik nodig u uit om een paar uurtjes video's te komen bekijken van in de intensieve zorgen, als het dan toch maar een griepje is - dan gaat u daar wel tegen kunnen zeker?
We zien in Nederland terug 4000 gevallen per dag, en België doet het met 3500 gevallen per dag in de laatste dagen (echte dagcijfers) niet veel beter! En u noemt dit een gewoon griepje? Dit duurt nu al 1,5 jaar! Een griepje dat is een maandje of 3.
17-10-2021, 15:07 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 17-10-2021, 15:19
Door BertG.: ...
Covid is griep.

HOE DURF JE DIT TE BEWEREN? Iedereen weet toch dat COVID-19 zwarte magie is, die door anti-vaxxers (feitelijk satanisten) als vloek is verspreid. En met hulp van vampiers, die enge ondersteboven slapende bloedzuigers! COVID == ZWARTE MAGIE!

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a0/Vampyr_ill_artlibre_jnl.png/260px-Vampyr_ill_artlibre_jnl.png
17-10-2021, 15:56 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 17-10-2021, 16:22
Door BertG.: @ Ard, ik ben nog niet iemand tegen gekomen die de gif prik zo fanatiek verdedigd, zo als ik hier lees, maar zichzelf niet heeft laten inenten hiermee.
Je kan het er mee eens zijn dat al die controle met die QR code een beetje overdreven is, ondanks dat je wel die gif prik opgehaald heb.
En je hoeft het ook helemaal niet met mij eens te zijn. Wat maakt mij dat nou uit.
Ik probeer niemand te overtuigen dat het niet zo slim is geweest om er aan te beginnen.
Ik vind het alleen zielig dat er zoveel mensen besloten hebben om hun leven en verdere bestaan over te laten aan een stel oplichters.
Covid is griep.

Waarom doe je dan zo laatdunkend?

Want je drijft er (Covid-19) ook de spot mee. (jouw post hier van 12:04) Dat is kwalijk.
Iedereen laat het wel uit zijn hoofd te spotten met, ander voorbeeld: kanker, maar als ik jouw spotten met ziekte van anderen doortrek draai jij daar je hand dus ook niet voor om.
Dat is weerzinwekkend Bert. Maar ja, in jouw woorden: "Ik lach er alleen maar om. Omdat ik het een opgeblazen verzonnen onzin verhaal vind. dat hele corona gezeik." dus met betrekking tot kanker zul je er niet anders over denken. Allemaal een opgeblazen verzonnen verhaal, want: bedacht door medische wetenschappers, nietwaar Bert?

Voor jou ter overweging: Wat is het verschil in betrouwbaarheid van de wetenschappers (Academici) die zich hebben gespecialiseerd in overdraagbare, (Covid-19) en niet overdraagbare ziektes zoals kanker?

En verder:
Houd er maar rekening mee dat 7 van de 10 mensen die overlijden aan een kwaal, dit het gevolg is van niet overdraagbare ziektes. Ruwweg 1 op de 3 uit deze groep overlijdt dus dus aan overdraagbare ziektes zoals Covid-19 en daar kun jij geen speld tussen krijgen of je nu wel of niets aanneemt van de wetenschap die dat heeft onderzocht. Dat staat jou en mij te wachten en dit is wel terecht zwart en wit. Indiscutabel.
17-10-2021, 16:21 door [Account Verwijderd]
@Bert,

Met betrekking tot enkele reacties van jou hier in dit topic, dus spotten met mensen en ze dan weer zielig vinden. (nogal tegenstrijdig vind je niet?) moet ik denken aan wat je in mijn familie kreeg te horen als je zo praatte/redeneerde zoals jij: Als je van voren niet meer weet wat je van achteren sprak, kun je beter wat inbinden. Spreken is dan geen zilver maar lood.
17-10-2021, 16:47 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 17-10-2021, 16:52
@ ard, complete onzin om bij dit als onderwerp kanker er bij te halen.
Maar dat laat ik geheel aan jou over.
Nergens heb ik een vergelijking met een andere wel bestaande aandoening er bij gehaald of gemaakt.

En ja, ik lach om al die zielenpoten die zich vol laten spuiten met gif.
Covid junks zijn het geworden, Zonder het zelf te beseffen, dat is pas triest.

Vergeet Niet om op tijd je volgende booster shot te halen.
Dat is het enige waar jullie nog rekening mee moeten houden voor de rest van je leven.
17-10-2021, 19:12 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: @ ard,

Vergeet Niet om op tijd je volgende booster shot te halen....

...enzovoort (herhalingen van hetzelfde)

@ BertG,

Ben je nu al vergeten wat ik schreef?:
https://www.security.nl/posting/725668#posting725926

Jij hoort echt alleen jezelf praten, anders viel je niet in herhaling van hetzelfde. Dat heb ik na het lezen van reacties van je nu wel door.

Ik benadruk nogmaals:

Jij drijft de spot met een ziekte. Dat is geen incident. Dat is een karaktertrek.
(zie: https://www.security.nl/posting/725668#posting725670)
Mijn vrouw was werkzaam in de gezondheidszorg en die omschreef dat vanuit haar 40 jaar ervaring o.a. als een karaktertrek van sommige mensen die geen inzicht hebben, of opzettelijk niet willen tonen, in de delen van een som.

Ik keer mij hierna af van jou en en je eventuele verdere reacties, want Ik heb er spijt van eerder erop te zijn ingegaan.

< einde conversatie.
17-10-2021, 20:59 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 17-10-2021, 21:01
@ Ard, dan zal je vrouwtje well trots op je geweest zijn toen je er kanker bij ging slepen om je gelijk te krijgen.
Kan het mij haast niet voorstellen als je werkzaam bent in de gezondheid zorg.
Wat voor karakter trek beschrijving had ze voor jou over?
Zal vast niet iets vriendelijks geweest zijn.
17-10-2021, 22:44 door [Account Verwijderd]
Door Rotsmoel: Als een drol proberen de Tango te leren dansen.

I rest my case.
17-10-2021, 23:58 door Anoniem
Door BertG.: En dan aankomen met iets van google als betrouwbare bron.
Nee, met facebook, dat is pas een betrouwbae bron.
18-10-2021, 09:03 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 09:07
Laat eens zien die link uit facebook.
Ik heb daar helemaal geen account.

Maar lees dit even. Maar waarschijnlijk liegt deze man gewoon.
Of was hij het zelf vergeten wat hij uitgevonden had.
Of ze hebben een toepassing bedacht waar hij zelf te stom voor was om op te komen.

https://i2.wp.com/www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/Kary-Mullis-PCRtest-beperking-commentaar.jpg?resize=452%2C440&ssl=1
18-10-2021, 09:09 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 09:15
Door BertG.: Laat eens zien die link uit facebook.
Ik heb daar helemaal geen account.

Maar lees dit even. Maar waarschijnlijk liegt deze man gewoon.
Of was hij het zelf vergeten wat hij uitgevonden had.

https://i2.wp.com/www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/Kary-Mullis-PCRtest-beperking-commentaar.jpg?resize=452%2C440&ssl=1

Nog meer fact checking van Reuters (N.B. Google amp dat zij gebruiken betekent niet dat de informatie 'van Google' komt).:

REUTERS:
Fact check: Inventor of method used to test for COVID-19 didn’t say it can’t be used in virus detection

https://www.google.com/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN24420X

#nofurthercommentneeded
18-10-2021, 09:14 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 09:17
@ Toje, zo kan je ook aan de gang blijven.
Door gewoon te beweren dat wat de man zelf beweerd niet waar is.
Maar dat had ik wel verwacht hier.
Misschien was Kary wel een beetje dement aan het worden en kletsen maar een beetje raak.
Hing er van af wat je wilde horen. Eigenlijk kickte hij gewoon op al aandacht.

Dan kan ik ook wel zeggen dat wat bij Reuters staat niet waar is.
Dat gaat niet opschieten zo.
En toch ben ik geneigd om wat de uitvinder zelf beweerd meer als waarheid te beschouwen dan iemand die zegt dat het niet waar is.
Je komt hier werkelijk de meest onnozele ontkenningen tegen.
Maar ik ben het gewend inmiddels. Toegeven dat je fout zat is veel erger.
18-10-2021, 09:18 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 09:20
Door BertG.: @ Toje, zo kan je ook aan de gang blijven.
Door gewoon te beweren dat wat de man zelf beweerd niet waar is.
Maar dat had ik wel verwacht hier.
Misschien was Kary wel een beetje dement aan het worden en kletsen maar een beetje raak.
Hing er van af wat je wilde horen. Eigenlijk kickte hij gewoon op al aandacht.

Dan kan ik ook wel zeggen dat wat bij Reuters staat niet waar is.
Dat gaat niet opschieten zo.

Als je niet het verschil kan of wilt zien tussen gebral van een wappie op Facebook (?) en een met deskundigheid onderbouwde fact-check, dan kan je beter de moderne medische wetenschap afzweren en naar een toverdokter gaan. Dat zie ik jou ook zo doen. Wat die man wel en niet beweerd heeft is te lezen als je mijn REUTERS link volgt.
18-10-2021, 09:26 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 09:29
@ Toje, ik wens je veel plezier voor de rest van je leven en je boosters.
Het begint steeds onzinniger te worden als je al gaat twijfelen aan de uitvinder zelf.
Omdat iemand die zogezegd deskundig is er een andere kijk op heeft dan de uitvinder zelf.

Zo kan ik dan ook nog wel een paar bedenken.
Een stoel, wordt al jaren verkeerd toegepast. Was bedoeld om op uit te rusten.
Tot iemand er een boek in begon te lezen.
Je bed was juist bedoeld om een boek in te lezen op je gemak.
In een partij slap ouwehoeren ben ik ook wel goed in.
Zeg maar dat het niet waar is wat ik beweer. Of heb je daar een google link van dan.
Nee hé. die heb je niet. Dus heb ik gelijk. Kan je 'm een beetje volgen nog?

En zo zitten de voorstanders hier te beredeneren.
18-10-2021, 09:30 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: ...
Zeg maar dat het niet waar is wat ik beweer. Of heb je daar een google link van dan.
Nee hé. die heb je niet. Dus heb ik gelijk. Kan je 'm een beetje volgen nog?

Je hebt mijn link gemist? Ik begin te vermoeden dat er gewoon iets mis is met jouw vermogen tot informatieverwerking.

https://www.google.com/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN24420X
18-10-2021, 09:36 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 09:40
Ik ga mijn pc niet besmetten met allerlei google links.
Dan moet ik eerst weer alle cookies verwijderen.

Zo'n gif prik doet toch even goed rare dingen met de mensen.
Ze worden er steeds verwarrende van.
Het wordt weer snel tijd voor je volgende booster.
Hebben jullie thuis ook al een klein altaartje gebouwd met een lege spuit waar je een kaarsje naast zet?
18-10-2021, 09:43 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 09:50
Ik begrijp ook totaal al die opdringerigheid niet om iedereen maar in te willen spuiten met gif.
En anders heb je er niks van begrepen.
Wat kan het mij nou boeien waar jij je allemaal mee laat bewerken of met welk soort gif.

Ik meen dat rutte zelf al een keer gezegd heeft.
Waarom zou ik mij laten testen? ik ben toch niet ziek.

Maar het is jou ook bekend dat ze voor zichzelf een uitzondering gemaakt hebben en overal binnen komen of kunnen reizen zonder allerlei tests en controles?
Maar die uitzondering geldt alleen zolang je maar vind dat je belangrijk bent.
En je vriendjes om je heen, want die zijn ook belangrijk.
18-10-2021, 10:23 door [Account Verwijderd]
off topic...

Ik schiet in mijn lach van de opmerking ergens hierboven: "Ik ga mijn pc niet besmetten met allerlei google links."
Het is dan raadzaam Security.nl ook maar te mijden want hier draait een script van google-analytics...

Heerlijke humor!

end off topic
18-10-2021, 10:29 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 10:29
@ Ard, je vergeet dat er hier soms ook nog wat te lachen moet vallen.
Anders wordt het ook maar zo een serieuze bedoening hier.
Dus ik dacht, laat ik er wat tussendoor gooien.
Maar je hebt 'm niet gemist mijn grap. en daar ging het om.
Maar je moet 'm niet meteen verpesten door het uit te leggen aan de rest.
18-10-2021, 10:32 door Anoniem
Een vraagje hier. Hoe kan het als een gevaccineerd persoon besmettelijk kan zijn, wat toegegeven is, en daadwerkelijk tussen gevaccineerden iemand besmet, deze toch het groene vinkje "eeuwig" behoudt of tenminste tot de volgende boosterprik?

En dat iemand ongevaccineerd met doorgemaakte covid-19 deze status dan ook niet verwerft? Of een ongevaccineerde met aangetoonde ongevoeligheid?

Waarom is kunstmatig immuun beter dan natuurlijk immuun? Zijn gen-therapeutische gemodificeerde mesnen betere mensen dan de natuurlijke variant? Of mag men niet volgens dergelijke lijnen denken? Waarom moet iedereen passen in dit Luciferiaanse model en anders heeft deze mens niets meer te zoeken op deze planeet kennelijk. Het is niet meer uit te leggen.

Het bovenstaande is volgens mij aanduiding van dat het gaat om volledige willekeur is, de zogenaamde QR-code bestempelde goede burgers en de fouten, die er niet in mee wensen te gaan. Dan gaat het om heel iets anders als gezondheid, eerder dient het een total surveillance en controle-doel. Dat niet meer mensen dit zo zien na negentien maanden staats-gezondheidsterreur?

multi-anoniem
18-10-2021, 13:00 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 13:10
Vandaag, 10:32 uur....

Staats-gezondheidsterreur.

tss.

Dat niet meer mensen dat zo zien komt waarschijnlijk omdat - gelukkig - het merendeel van de mensheid zich niet de kop laat dolpraten door social-media ondersteunde samenzweringstheoristen.

Ooit stonden wij bekend als 'nuchtere Hollanders'
Welke social media gemodificeerde mensen dat in de wielen hebben gereden?!
Antwoord: Degenen die slaafs onzin verspreiden tot hun modus operandi hebben gemaakt.

Meer relevante benadering van deze waanzin kan ik er niet van bakken.

KIJK...

Je kunt iets hebben tegen de huidige demissionaire regering. Ik ben het met veel niet eens zoals het onroerend zaak beleid en de instandhouding van fiscale voordelen voor de welgestelden en multinationals, dus verafschuw lieden zoals Rutte, maar ik ga mijzelf niet belachelijk maken door m.b.v de meest fantastische fanatische idioteriën hem, en dit kabinet aan te vallen.
18-10-2021, 13:19 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 13:24
@ Ard, nuchtere Hollanders.
Je lult anders als een bezopen aardbei.
Over slaafs gesproken. Hoe krijg je het uit je strot als braaf volgzaam schaapje.
Maar je hoort er helemaal bij.
18-10-2021, 13:26 door Anoniem
Maar nog geen antwoord waarom een besmettelijke gevaccineerde de groene QR code "eeuwig" behouden kan
en anderen moeten testen om na 48 uur of na een half jaar na doormaken van de ziekte de QR groene-status weer te verliezen? Gevaccineerden verliezen wel hun code zonder derde boosterprik, als die geadviseerd zal worden.

Waarom alleen maar vrijheden voor nog steeds mogelijk besmettelijke gevaccineerden?
Wordt het globaal een "Gevaccineerde Vrijstaat"?

Niet uit te leggen, alleen maar wijzen naar complot theorie, ideioterie, maar geen inhoudelijk antwoord op ongerijmdheid.
En waarschijnlijk krijgen we die antwoorden ook nooit. het beleid zit vol tegenstrijdigheden, te veel om op te noemen,
en toch gaan de sectarische gelovigen er in mee.

Net als Roseanne Yente Hertzberger zegt als virologe en blijkt uit het beleid:
Nu stoppen met vaccineren, want het helpt toch niet. Zoals Israel in praktijk aantoont.
18-10-2021, 16:55 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 16:57
@ Vandaag, 13:26 door Anoniem,

Daar ga je ook nooit een antwoord op krijgen.
Ze hebben zich nou eenmaal wijs gemaakt dat alleen de weigeraars de schuldigen kunnen zijn als ze ziek worden.
Het zal nooit aan al die die andere kunnen liggen die braaf hun gif prik hebben opgehaald.
Die zijn tenslotte beschermt. Maar waar tegen eigenlijk?
Ziek schijnen ze nog steeds te kunnen worden. Ondanks dat ze vol blijven houden dat ze beschermt zijn.
Waarom heb je dan ooit die gif prik opgehaald als het zo goed als nergens nuttig voor is.
Maar dat toegeven dat dat zo is toch een dingetje apart. Dat is toegeven dat je er in getuind bent.
Covid is griep.
18-10-2021, 16:57 door Anoniem
Waarom geen antistoffentest? Dan kun je zonder vaccinatie ook weer gewoon meedoen.
Immuun voor Corona, gewoon even doorgeven via de melder en hoppa groene vink.

Als dar er niet komt, weten we dat men alleen maar meer prikken wil zetten.
Of het gaat nog ergens anders over. Kijk IJsland 100% gevaccineerd en nog niet vrij.
18-10-2021, 18:03 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem: Waarom geen antistoffentest? Dan kun je zonder vaccinatie ook weer gewoon meedoen.
Immuun voor Corona, gewoon even doorgeven via de melder en hoppa groene vink.

Wordt allang over nagedacht. Lees: https://www.security.nl/posting/682769#posting726166
18-10-2021, 19:41 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem: ...
Net als Roseanne Yente Hertzberger zegt als virologe en blijkt uit het beleid:
Nu stoppen met vaccineren, want het helpt toch niet. Zoals Israel in praktijk aantoont.

Nee... Israël heeft een succesvolle vaccinatiecampagne achter de rug en is nu met booster shots bezig voor o.a. ouderen. Dus wat zwam je nou toch, knul?
18-10-2021, 20:25 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 20:40
Beste Toje,

Leg mij nou eens uit waarom al die boosters shots voor nodig zijn.
Werkte de eerst gif prik soms niet. En die tweede blijkbaar ook niet.
Hoeveel gaan er dan nog komen, aan boosters shots?

Als ze weer een nieuwe booster shot bedacht hebben , dan is dat vorige groene Vtje nog maar een half jaar geldig.
Zo kan je ook aan de gang blijven natuurlijk.
Denk je zelf dat daar ooit een eind aan komt.
Of blijf jij dan braaf je booster shot ophalen.
Waarvan ik zelf denk dat je daar voor de rest van je leven aan vast zit.
En anders geen geldig groen vinkje meer.

En zo succesvol werkt het niet in Israël, alhoewel jij alles zult ontkennen.
Ondanks dat vrijwel iedereen die gif prik heeft gehaald.
De ziekenhuizen liggen daar vol met eerder gevaccineerden.
Dat kan ook niet anders als er bijna niemand meer rond loopt die niet gevaccineerd is.
Waar zijn ze dan ziek van geworden. Of zijn dat alle bijwerkingen.
18-10-2021, 20:57 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 20:58
Door BertG.:

Leg mij nou eens uit waarom ...

Kan je zelf niets opzoeken dan? Staan je handjes krom ofzo? Het internet staat vol met wetenschappelijke artikelen die de veiligheid en effectiviteit van Covid19 vaccinaties bewijzen! Wat ben je? De reïncarnatie van een struisvogel!?
18-10-2021, 21:17 door [Account Verwijderd]
@ rotsmoel , zo als gebruikelijk alleen ontwijkend ergens op reageren.
Ergens naar verwijzen waar je zelf nog al van overtuigd bent.
En of ik daar even daar dan zou even zou moeten gaan zoeken.
Maar als drol hebben ze jou wel blijkbaar de tango geleerd. dat blijkt wel weer.
Om op een eerdere reactie van je terug te komen.
Ze kunnen jou alles wijs maken.
18-10-2021, 21:35 door [Account Verwijderd]
Door BertG.: @ rotsmoel

Ze kunnen jou alles wijs maken.

Wie heeft jou dat wijs gemaakt?
18-10-2021, 21:45 door [Account Verwijderd]
[Verwijderd door moderator]
18-10-2021, 23:06 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 18-10-2021, 23:16
@BertG

COVID19 meets the antivaccine movement

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7235572/
18-10-2021, 23:17 door Anoniem
gov = staatspropaganda.
Geloof daar maar niets van.

We leven in deze tijd in de volledige omkeringswereld, waarheid = leugen en omgekeerd.

1984 on steroids, courtesy of WEF, de MP en onze Minister van WVS en alle gelovigen in deze sectariers.

multi anoniem
19-10-2021, 13:21 door [Account Verwijderd]
Interessante aanvulling.
Over een besmetten man met een geldige QR code die overal naar binnen mocht.
En dit is wat vele hier ook al eerder aangaven.
Maar uiteraard zwaar ontkent werd, zo alles hier hier ontkent wordt.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/10/fleur-agema-woedend-om-besmette-man-die-met-qr-code-overal-naartoe-gaat-deze-farce-heeft-hugo-de-jonge-gecreeerd/
19-10-2021, 18:51 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 19-10-2021, 19:00
Door BertG.: Interessante aanvulling.
Over een besmetten man met een geldige QR code die overal naar binnen mocht.
En dit is wat vele hier ook al eerder aangaven.
Maar uiteraard zwaar ontkent werd, zo alles hier hier ontkent wordt.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/10/fleur-agema-woedend-om-besmette-man-die-met-qr-code-overal-naartoe-gaat-deze-farce-heeft-hugo-de-jonge-gecreeerd/

En 'me opa' rookte als een ketter maar is 100 geworden! De enkele uitzonderingen zijn gerommel in de marge. Per saldo levert het vaccinatie- en QR-code beleid veel voordelen voor de volksgezondheid op.

Als je wilt weten hoe het niet moet, kijk dan eens naar wat er zich nu voor een ramp aan het voltrekken is in Rusland. Slechts rond de 30% v.d. bevolking gevaccineerd en nu al meer dan 1.000 doden per dag. Als je wilt schrikken van hoe hard een exponentiële groei kan gaan, houd dan de ontwikkelingen in Rusland in de gaten. :-(
19-10-2021, 23:04 door Anoniem
@ Toje Fos,

Ik dacht dat het in Boekarest was, sinds 2007 een EU-land dus,
ook met een ongeveer 30% aan gevaccineerden.

Maar ja Rusland, dat bekt wat lekkerder voor de vriendjes van de 'eyes' landen.

Het Russische vaccin was hier niet te krijgen, alleen in Boedapest.
Nu knijpen ze het aardgas af, nu Nordstream 2 er inmiddels ligt.

Er is voor gewaarschuwd en voor ransomware op de pijplijn in de States
Maar er luisterde niemand, en nog niet...
Nederland zit inmiddels met de hoogste benzineprijs in de hele unie.

Ga je lekker met je lock-downs, je avondklok en nu je covid-paspoort.
De economische gevolgen zullen niet meevallen.
Doorgaan met je propaganda hoor en vooral je tweedeling bevorderende berichtjes.

Doen hoor, niet vergeten.
20-10-2021, 00:30 door [Account Verwijderd]
Door Anoniem:
Door Toje Fos: @BertG
COVID19 meets the antivaccine movement

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7235572/

gov = staatspropaganda.
Geloof daar maar niets van.
...
multi anoniem

Nou, kijk, multi anoniem, zo denkt een weldenkend mens dus niet! Nee, die beseft dat de overheid gewoon óók uit weldenkende mensen bestaat en dat die met weldoordachte adviezen komen.
20-10-2021, 07:13 door Anoniem
Daar heb je gelijk in. Ze denken en doen dingen weldoordacht.
Je kunt ook weldoordacht onbetrouwbaar zijn. Denk aan al die uit huis geplaatste koters vanwege de toeslagen affaire. En wie een keer liegt, die vertrouwt men niet, ook wanneer hij een keer de waarheid spreekt, zegt het spreekwoord. Het vertrouwen in het huidige regeringsbeleid is enorm afgenomen. Ontken dat niet.

Jullie hebben in een ander draadje al bakzeil moeten halen, maar blijven het maar proberen. Beetje tegen beter weten in misschien?
multi anoniem
20-10-2021, 07:38 door [Account Verwijderd]
@ Toje, Meen je dat nou echt?
Dat de overheid uit weldenkende mensen bestaat?
Het is nog nooit zo een zooitje geweest hier in Nederland.
Werkelijk alles gaat hier fout of loopt vast.
Ik heb nog nooit zo een stelletje amateurs bij elkaar gezien.

Een geschiedenis leraar president maken.
Een lkagere school leraar minister van volksgezondheid.
En dat geldt voor iedereen daar die ze daar binnen gehaald hebben.
Die gasten kunnen nog geen week een snoepwinkel draaiende houden.
Bij elk normaal en goed functionerend bedrijf waren ze er allang uit getrapt.
20-10-2021, 09:56 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 20-10-2021, 10:02
@multi anoniem Bakzeil moeten in een ander draadje? Waar heb je het over? Dat draadje waar je zelf al eerder tot de orde was geroepen? Dat draadje is gesloten omdat het uit z'n voegen was gegroeid en het een goed moment was. De/jouw anti-vaxxerwaanzin wordt echter door geen weldenkend mens gesteund. Getuige de vaccinatiegraad, die al richting de 90% gaat.

@BertG Jazeker! Vertrouw op uw overheid en besef dat het in andere landen vergelijkbaar verloopt, ongeacht welke overheid er de scepter voert. Uitzonderingen als Brazilië en Rusland nagelaten, waar de arme laat-gevaccineerden de dupe worden van hun overheden en in steeds groteren getale het loodje leggen.
20-10-2021, 10:23 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 20-10-2021, 10:30
Je gaat je zo onderhand afvragen waar Toje in loondienst is en namens wie hij spreekt.
Een normaal mens die hier niet bij betrokken is krijgt dit nooit allemaal uit ze strot.

Een weldenkende overheid die goed overwegende beslissingen neemt.
Vertrouwen in de overheid hebben.
Van welke wereld kom jij Toje?
Soms een ook een goed betaalde EU trol?
Want je bent er wel heel erg fanatiek in om dit wanbeleid te verdedigen.

Hoeveel ziekenhuizen zijn er niet voor altijd gesloten.
Hoeveel verplegend personeel hebben ze er niet uit getrapt.
Hoeveel bejaarden zijn er niet in volledige eenzaamheid gestorven.
Hoeveel bedrijven zijn er niet voor altijd failliet gegaan omdat ze nog postzegel mochten verkopen.
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Allemaal weloverwogen beslissingen van weldenkende mensen noemt Toje dit dan.
20-10-2021, 10:34 door [Account Verwijderd] - Bijgewerkt: 20-10-2021, 10:46
Door BertG.: ...

Een weldenkende overheid die goed overwegende beslissingen neemt.
Vertrouwen in de overheid hebben.
Van welke wereld kom jij Toje?
Soms een ook een goed betaalde EU trol?
Want je bent er wel heel erg fanatiek in om dit wanbeleid te verdedigen.
...

Wanbeleid? Welk wanbeleid? Nederland doet het best goed in de crisis door deze pandemie! Voor wanbeleid moet je bv. bij Bolsonaro zijn.
20-10-2021, 10:45 door [Account Verwijderd]
Ze hebben die crisis potverdomme zelf georganiseerd.
Er zijn genoeg landen en voorbeelden die wel op tijd door hadden dat het zo wel erg verkeerd ging aflopen als ze zo door bleven gaan. En zijn bij zinnen gekomen.
Maar hier niet. Gewoon je eigen gelijk blijven volhouden.
Maar blijf jij maar gewoon alles glashard ontkennen.
Soms familie van Rutte?

Ik laat het hier bij, je hebt gewonnen. Het is totaal zinloos wie wat dan ook inbrengt.
Dit is zinloos geworden. Ben je nou tevreden?
Vergeet niet op tijd om je booster op te halen, anders wordt je ziek.
We zullen het zien wie het allemaal overleeft en wie hier over 5 jaar nog rond loopt.
De gif klanten, of de weloverwogen weigeraars.
20-10-2021, 10:49 door [Account Verwijderd]
@BertG Toe maar, zelf geregisseerd, etc. Niet alleen in Nederland maar overal ter wereld? Wat een zwak verhaaltje.

En je mag ook gewoon zonder mokken toegeven dat je ongelijk hebt hoor.
20-10-2021, 11:13 door [Account Verwijderd]
toje, best wel moeilijk hé. Iets goed lezen.

" en voorbeelden die wel op tijd door hadden dat het zo wel erg verkeerd ging aflopen als ze zo door bleven gaan. "
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.