Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2005, 13:21 door Anoniem

Door Anoniem Als multinational hebben wij initieel geopteerd om ons worldwide firewall management te outsourcen. 24x7 security specialisten van wacht houden is duur (plus de trainingen voor de snel veranderende technologie). Voor monitoring en logfile consolidatie kan dit perfect, voor firewall management (firewall rules aanmaken en wijzigen) zijn we hier snel van terug gekomen. Door een gebrek aan kennis van het netwerk, de business context van nieuwe toepassingen en de responstijd (bij ons contractueel binnen 4u, maar soms zijn quasi realtime changes nodig) maken dat dit niet haalbaar is voor dynamische omgevingen. Bedrijven waar de firewall 1x per jaar een change moet ondergaan, zou MSS wel een optie (kunnen) zijn. Beveiliging bestaat bovendien uit een zet van maatregelen die zowel preventieve (firewalls etc.), detectieve en reactieve dienen te omvatten om een effectief security kader in te vullen. Alleen dikke firewalls kopen en die dan weer in beheer geven van een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha