Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2005, 09:00 door Anoniem

Wie professioneel met Cisco bezig is wéét dat er ALTIJD bugs kunnen inzitten. Men geeft die problemen ook altijd door aan TAC (Technical Assistance Center) van Cisco en er wordt onmiddellijk op gereageerd. Het is dus zever om te gaan verklaren dat die Lynn het gedaan heeft om "de mensen" te helpen. "De mensen" die er iets van kennen weten wat ze moeten doen. Op de Cisco-site staat genoeg info -voor pro's- om te weten wat de vulnerabilities zijn. Een backbone-router wordt door professionals geconfigureerd en onderhouden. Dus ik veronderstel dat zij genoeg op de hoogte zijn. Ik vraag me af waarom "de andere mensen" moeten op de hoogte zijn van flaws zodat ze in hun vrije tijd het leven van anderen kunnen zuur maken??? We hebben al werk genoeg. Die Lynn was alleen uit op publiciteit. Als je de pfds bekijjkt is het met oude IOS én je moet direct geconnecteerd zijn via modem... en nog van die dingen. Ik kan me wel voorstellen dat Cisco pissed was omdat hij code publiek maakte , ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha