Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2005, 03:07 door Anoniem

Ik denk dat hij bedoelt dat banken een totaal verkeerde insteek hanteren wat betreft beveiligingen. Het hele beveiligingsbeleid rond klantendiensten is in de bankwereld meer op het laten geloven dat hun beveiliging goed is en ze onkreukbaar zijn en of dat in werkelijkheid zo is vinden ze bijzaak zolang ze dat eerste maar vol kunnen blijven houden. Anno 2005 zijn beveiliging aan de klant zijde niet bewezen veilig of soms zelfs zeer gevoellig voor misbruik. Aanpassing van de beveiliging komt maar zelden voor en de niet-klanten zijde bestaat publiekelijk niet en wordt veilig gehouden door stilzwijgen. Op de lange duur is die houding vragen om problemen. Banken zijn nooit goede beveiligers geweest. Vroeger was het het indrukwekkend uiterlijk van een kluis en een vlotte pr babbel dat kwaadwillenden het meest op afstand hield, tegenwoordig wordt hetzelfde pokerspel gespeeld met dezelfde pr babbel en ondoortastend toepassen van digitale middelen. Banken zouden er verstandig aan doen om eerlijk te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha