Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-10-2005, 04:10 door Nabulafia

Prachtig toch : "De bank raadt zijn klanten intussen aan hun pincode te veranderen als het probleem zich blijft voordoen." Je moet wel eerst die niet-werkende pincode invoeren om die te kunnen veranderen, dus mag je een halve dag op zoek naar een terminal die dat gebrek niet vertoont (tenzij je een groot kantoor treft met meerdere terminals etc...) Antwoord van mijn kantoorhouder : " 't Ja, wat kun je d'r aan doen? Moderne techniek weeral hé. En van computers moet je mij ook niets vragen..." Kijk, zo'n man moet met pre-pensioen, moet de verdere toegang tot de arbeidmarkt met alle mogelijke middelen ontzegd worden. Zijn groep is indertijd door Dexia opgeslorpt en sedertdien loopt hij er wat wezenloos bij. Zijn loketbediende mag zijn plaats innemen. Patrick Waar die rare soft fout nu plots vandaan komt is mij ook een raadsel, temeer omdat ze willekeurig over de terminals verspreid lijkt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha