Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-11-2005, 16:29 door Anoniem

Persberichten van de "ontwikkelaars" http://www.xcp-aurora.com/press_related.aspx Persbericht van de consumentenbond, http://www.consumentenbond.nl/nieuws/nieuws/2609760?ticket=nietlid Ik zou graag een ervaring lezen (ik gebruik geen Windows) van iemand die een verwijderingsverzoek heeft ingediend bij Sony. Hoe snel reageren zij? Welke "handeling(en)" of "verwijdertool(s)" stellen zij beschikbaar? Kan er een proefproces worden uitgelokt door aangifte te doen m.b.t. de geinstalleerde rootkit? (denk van wel...!) Mag een fabrikant de eindgebruiker/eigenaar van de CD/DVD verplichten om compromiterende software op het systeem te installeren welke tevens voor andere "kwalijke" handelingen kan worden ingezet? (door de "eigenaar" Sony of kwaadwillenden) U kunt Sony "vragen" dit anders te doen en deze beveiliging te stoppen: Info_Sonymusic@nl.sonymusic.com Antwoord: This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha