Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-12-2005, 08:38 door Anoniem

Door Erik van Straten > Erik van Straten op zondag 18 december 2005 22:39: > > Gegevens van niet-beantwoorde oproepen zullen ook > > moeten worden opgeslagen. Anoniem op maandag 19 december 2005 12:23: > Die worden ook door de aanbieders van > elektronische diensten verwerkt, dus wel waar :) Ik zie niet wat hier grappig aan is. Gegevens van onbeantwoorde oproepen worden nu niet opgeslagen, volgens de richtlijn moet dat wel. Dat bewaren van onbeantwoorde telefoonoproepen gebeurt al. Sommige telco's kunnen hun klanten bedienen met schitterende statistieken, misschien nog niet elke telco. > > routertaps > Volgens de wetgevingsresolutie (van het Europees > Parlement) hoeft dit ook helemaal niet en wordt dit > beperkt tot de eigen diensten van de > aanbieders of de netwerkaanbieders. Het betreft geen wetgeving maar een richtlijn. En dat het niet hoeft wil niet zeggen dat het niet gaat gebeuren. Uit COM(2005) 439 (2005/0182 COD): Het voorstel gaat qua impact op de burgers en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha