Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2006, 23:07 door Anoniem

Door Anoniem Je hebt wel een aantal scenario's. #1 Security vindt een bug, report aan vendor, vendor zegt "dank je wel" en fixt probleem. #2 Security vindt een bug, report aan vendor, vendor zegt "hahahaha, grappig, don't call us, we'll call you" en doet vervolgens niets. #3 Security vindt een bug, report aan vendor, vendor zegt "hahahaha, grappig, en blijkt inderdaad 'niets spannends' te zijn. en doet vervolgens niets #4 Security vind een bug, report aan vendor, vendor zegt "dan je wel." en doet vervolgens niets. Ik zou toch zeggen bij regel 2 en 4 dat je wel wat 'pressie' mag gaan uitvoeren... Laat ik zo zeggen, de meeste fabrikanten DOEN niets anders dan 2 of 4... En wat heb je dan aan je 'vendor-friendly disclosure' ? Helemaal nada.. noppes, niets... En de gebruikers blijven onbeschermd. Maarja, volgens toko's als Microsoft is DAT veiliger... (voor hun overvolle beurs waarschijnlijk). Niet mee eens. Check anders de statistieken maar eens voor dat je wat blaat. TIP. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha