Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-03-2006, 22:00 door Anoniem

Hallo, ik heb ook probelemn gehad met het installeren van McAffee door de aanwezigheid van CA eTrust Antivirus. Hier het antwoord van McAfee: Voor het oplossen van uw probleem met eTrust volgt u deze stappen: Het is mogelijk dat een register bestand van eTrust nog achtergebleven is. Om deze op te sporen en hoe u deze kan verwijderen wordt uitgelegd in het onderstaande document: (Kopieer de onderstaande link, en plak het in het adress balk van uw Internet Explorer) http://ts.mcafeehelp.com/displaydoc.asp? docid=378147&CategoryId=243&Search=1 ------------------------------------- Hieronder ziet u enkele voorbeelden van items die kunnen worden aangetroffen, waarbij tevens wordt vermeld hoe u deze items verwijdert: 'Detect : PRODUCT_82 = CA eTrust Antivirus DetectUninstaller : {30C10EE3-EFB3-4B7A-9CDC-50790C2B5200} PRODUCT_82 = Product found *Detection completed for : PRODUCT_82' Opmerking: de informatie tussen haakjes ({}) verwijst naar het item dat moet worden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha