Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-08-2006, 10:50 door Sheriff

Providers negeren liever spamzombies omdat dit eenvoudiger en goedkoper is. Als een ISP alle klanten zou afsluiten die spam versturen kunnen ze een extra helpdesk afdeling inhuren om aan al die mensen uit te leggen waarom ze zijn afgesloten en hoe ze dit kunnen verhelpen. Behalve xs4all die hebben een hele actieve abuse helpdesk die mensen dus wel afsluit als ze ongewild spam versturen. en ze sluiten je pas weer aan als je kunt bewijzen dat je het probleem hebt opgelost. Ergens is dit wel netjes naar toch vindt ik het schandalig!, ik betaal me blauw aan hun abonnement, en dan verwacht ik toch dat ik zelf mag uitmaken hoe ik deze verbing gebruik. Kijk dat ze me waarschuwen met een mailtje: er is gebleken dat u spam verstuurt, los dit binnen drie dagen op anders moeten wij een filter toepassen. Dat zou beter zijn, maar om gelijk het hele bedrijf zonder internet/email te zetten is wel erg drastisch....

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha