Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2006, 10:23 door Walter

Door Sheriff Behalve xs4all die hebben een hele actieve abuse helpdesk die mensen dus wel afsluit als ze ongewild spam versturen. en ze sluiten je pas weer aan als je kunt bewijzen dat je het probleem hebt opgelost. En zo zou iedere provider dat moeten doen! Ergens is dit wel netjes naar toch vindt ik het schandalig!, ik betaal me blauw aan hun abonnement, en dan verwacht ik toch dat ik zelf mag uitmaken hoe ik deze verbing gebruik. Kijk dat ze me waarschuwen met een mailtje: er is gebleken dat u spam verstuurt, los dit binnen drie dagen op anders moeten wij een filter toepassen. Dat zou beter zijn, maar om gelijk het hele bedrijf zonder internet/email te zetten is wel erg drastisch.... Een bedrijf hoort niet op een niet-zakelijke lijn te werken. Particuliere lijnen hebben totaal andere voorwaarden dan zakelijke lijnen. Enne zo blauw betaal je je niet aan een particulier DSL account van XS4All, toegegeven, je betaald meer dan bij SPAMadoo/HetNet/Willekeurig andere cheap provider, maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha