Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2006, 14:08 door Anoniem

"Het blijft de vraag of banken verantwoordelijk zijn om hun klanten tegen keyloggers te beschermen. In de ideale situatie zou een bank eerst controleren of het systeem van de klant wel goed beveiligd is, maar dat is in de werkelijkheid onwerkbaar. De bank doet haar best om het geld van de klanten te beschermen, wil een klant toegang tot zijn of haar geld, dan is het aan de klant om zijn kant van het verhaal zo veilig mogelijk te maken, gaat Martin McKeay verder." Martin McKeay moet de veiligheid bij de klant en die bij de bank niet door elkaar halen. De lek zit aan de kant van de bank en dat hoort de bank te dichten al zou het systeem van de klant besmet zijn. De banksoftware deugt niet en daar gaat het in dit geval om. Dat banken hun best moeten doen om het geld van klanten te beschermen is bij contract afgesproken. Of HSBC in dit geval voldoende haar best gedaan heeft is duidelijk : zij heeft een lek laten zitten die andere banken NIET hebben en daarvoor is zij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha