Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-08-2006, 20:05 door Anoniem

Ik heb een Medion PC van vorig jaar, met windows XP enz. Ik heb problemen met mijn PC gehad en dat is geheel voorbij. Nu werkt e_Trust antivirus niet meer, ik heb 7.0 en 7.1 verwijderd, ik heb voor 4 jaar een contract en bezit een licency sleutel. Het probleem: Ik ga naar My Security Center en vul e-mail adres en factuurnummer in. Daarna krijg ik de mededeling klant ingelogd enz. en daaronder staat eTrust Antivirus downloaden en dat heb ik gedaan, er werd geen sleutel gevraagd. Als ik klik op Factuur weergeven dan zie ik staan Partner Login enz. (dit klopt al niet). Ik bezit de licentie sleutel, maar ik moet ook mijn licentie sleutel kunnen opvragen via Mijn Factuur en DAT LUKT NIET.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha