Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-08-2006, 09:08 door Anoniem

Door SirDice Door Anoniem Waarom zou iemand geld moeten betalen op basis van de kwaliteit van de werkgever? Als het bedrijf z'n security op orde had zou een dergelijke aanval nooit veel impact kunnen hebben. Ehmm... Misschien was de infrastructuur er niet op berekend? Misschien ontvangt dat bedrijf normaal gesproken 5 miljoen e-mails per jaar? En kreeg ze nu deze hoeveelheid in 15 min.? Je kunt niet op alles voorbereid zijn.. Waarom zou dat bedrijf een miljoen moeten investeren voor iets wat misschien nooit gebeurd? Kosten moeten opwegen tegen de baten anders doet een bedrijf het niet, simpel. Dat is precies wat ik bedoel met kosten moeten opwegen tegen baten. Als de mail er twee dagen uitligt en het kost het bedrijf 29k pond, dan heeft de werkgever imho een grote steek latev vallen: - Of ze hebben het (financiele) risico van uitval van de mailomgeving niet onderkend. (Gebrek aan inzicht) - Of ze hebben er bewust voor gekozen dit risico te lopen. Maar daar kan David toch niks ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha