Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-08-2006, 13:11 door Anoniem

Door Anoniem ".........Naamana decided to go public with the information in a hope that this will make Microsoft respond faster and fix the flaw. Whitedust wonder how many accounts have been compromised? Or will be now Naamana has gone public..." Onze informatica studente kon geen geduld meer opbrengen of voelt zich niet serieus genomen door MS "and has gone public" ongeacht de consequenties. Ze zal MS wel gewaarschuwd hebben: Ik geef jullie 3 weken de tijd, anders...... [/qoute] Dat weet jij net zo min als ik. Ze heeft MS tijd gegeven, en MS heeft in die tijd blijkbaar niets gedaan. En laten we wel zijn, 3 weken is wel erg lang om een XSS vulnerability te dichten. Ik heb 2 vragen aan deze informatica studente: - hoe zou zij het lek zelf aangepakt hebben met haar informatica kennis ? - welke oplossing biedt zij aan degenen, wier accounts nu door haar grote mond "has been compromised" ? En hoe zit het met de verantwoordelijkheid van Microsoft, in wiens software het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha