Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-09-2006, 11:44 door Anoniem

Door Anoniem Door X10 Mijn stelling was niet dat je phishing voorkomt door email te signen. Mijn stelling is dat je je als bank juridisch indekt als je je mail signt, en dat ook breed bekend maakt. Dat laatste is dan een stap naar meer bewustwording bij de klant. Uiteindelijk is het de klant die niet in de phishing val moet trappen. Zoals een klant ook niet een pincode op een bankpasje moet schrijven. Als bank neem je allerlei maatregelen, en wat ik voorstel is er daar één van. Kunnen we nu concluderen dat X10 == Christine Karman? Weet je, het belangrijkste punt dat je niet aanpakt is trust. Ik kan bij jullie zo een digitaal ID aanvragen, zonder dat jullie controleren dat ik ben wie ik zeg dat ik ben. Dat vernietigt het complete trust-model dat aan PKI hangt. Daar kun je natuurlijk binnen een orgnaisatie maatregelen tegen nemen, maar dan blijft de vraag in hoeverre ik kan vertrouwen op re root CA van de telegraaf, zeker als die root CA blijkbaar in een doosje zit. Of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha