Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-01-2007, 17:41 door Anoniem

Er zijn enkele grote problemen... En dat is als eerste: # mensen begrijpen niet dat als hun identiteit op straat ligt, dat ze zwaar de <piep> zijn. Einde oefening, je kunt beter dood gaan, en reïnkanarie krijgen ofzo. Der is geen 'klik hier voor als je identiteit kwijt bent' button. # dat ANDERE instanties geen ene (plek waar dikke shit uit komt) geven om deze gegevens van ANDERE mensen... De bank heeft er geen last van, hoogstens een klein beetje imago schade maar omdat mensen er toch niets van weten, en dus ook niets om geven, is dat maar minimaal. Zogenaamd bieden ze kredietmonitoring aan.. Maar dat deden ze zowiezo al. Mijn vorige banken iriteerden me volledig ziek met hun telefoontjes van "meneer, er staat een <substantieel> bedrag op deze en op deze rekening, dat vinden wij eng/wij willen meer geld verdienen door jou een beleggingsrekening aan te smeren/enz (doorhalen wat niet van toepassing is). Bovendien is het zo dat veel rekeningen indien er (1-2-3 maanden) geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha