Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-03-2007, 12:37 door Anoniem

Ik denk dat we langzamerhand van het idee afmoeten dat alles op of van het internet gratis moet zijn. Dat was misschien 10 jaar geleden zo, toen het nog een hype was, maar nu is het internet het middelpunt van het leven geworden en moeten we daar op een normale, zakelijke manier naar kunnen kijken. Ik noem maar iets, als je een cv koopt (centrale verwarming) is het toch ook normaal dat je daarvoor een onderhoudsabonnement afsluit. Je verwacht toch ook dat dat ding het feilloos doet en dat er bij storingen binnen 24 uur een mannetje voor de deur staat? De meeste professionals werken met gekochte software, me teen jaarlijkse onderhoudsfee. Daarvoor krijg je een helpdesk en updates. En dan kom je natuurlijk op het punt dat je in ruil voor een browser abonnement o.i.d. je daarvoor in de plaats wel de nodige zekerheid op het ontbreken of snel repareren van fouten moet krijgen. Mozilla is genoemd, ik gebruik het graag en veel, maar ik zou niet mijn hele leven afhankelijk willen zijn van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha