Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2007, 11:31 door Anoniem

Door Walter Op deze manier los je ook het zombie probleem niet op, je verschuift het probleem alleen maar. Steek liever tijd en geld in een fatsoenlijke abuse afdeling die de meldingen die binnen komen begrijpt en hier gepaste actie op neemt. Op die manier voedt je je klanten op, houdt je je netwerk schoon en voorkom je dus zombie netwerken. Blokkeren van poorten is voor luie, domme en goedkope ISP's. (en ja, dit is subtiel uitgedrukt). Naar mijn idee een erg kortzichtige reactie van volgens mij een techneut. Begrijp mij goed ik hebt niets tegen techneuten, in tegendeel ik ben er zelf ook een ;) Je lijkt te vergeten dat het gros van de gebruikers op internet, met alle respect, eenvoudige en niets vermoedende gebruikers zijn die niet eens willen weten hoe een mailserver werkt of wat dan ook. Die willen gewoon hun paginatjes bekijken, mail lezen en lekker kunnen MSN-en. Een klant kun je niet 'opvoeden' tenzij je een 'bewijs van internetgebruik' zou gaan invoeren. Dat is er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha