Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2007, 07:55 door Anoniem

Door Peter V. Het feit alleen al dat er zo wordt gereageerd door de Postbank stemt tot nadenken... Ach, het is de standaard-reactie van de Postbank. In feite hebben ze er twee: 1. bovenstaande 2. "we zullen er naar kijken" In het eerste geval haakt 90% van de mensen af, de resterende 10% krijgt vervolgens reactie 2 voor hun neus. De actie van de Postbank die volgt op reactie 2 is... niks, nada, noppes. Klacht wordt ter kennisgeving aangenomen en vervolgens gebeurd er niks mee. Ik denk dat de Postbank de komende jaren dan ook heel wat klanten gaan verliezen: niet alleen het feit dat veel mensen niet blij zijn met het feit dat "hun" bank verdwijnt, maar ook door de toenemende arrogantie en kosten bij de Postbank zullen veel klanten uit gaan kijken naar een andere bank (niet dat het bij een andere bank beter of echt goedkoper zal zijn, maar da's een andere discussie).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha