Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2007, 17:59 door Anoniem

Het is een vreemde wereld. "We" MOETEN van de banken naar internet, omdat het veilig is. Daarna sluiten ze alle kantoren en moeten we wel via internet. Vervolgens gaan ze roepen dat internetbankieren toch niet veilig is, en leggen ze de schuld bij de gebruiker neer... De Rabobank had overigens al lang de clausule opgenomen bij internetbankieren dat de GEBRUIKER moet aantonen dat de bank een fout gemaakt heeft voordat de bank uberhaupt iets gaat doen. Als een van de eerste telebankierders en daarna internetbankierders was dat voor mij een reden om bij de rabobank weg te gaan, zeker toen ze de nieuwe voorwaarden door mijn strot wilden duwen. Ik heb de nieuwe voorwaarden niet geaccepteerd, en vervolgens hebben ze eenzijdig mijn rekening opgezegd. Gelukkig was een andere bank vriendelijk genoeg om de tonnen over te nemen. Prutsers zijn het bij de Rabobank. BANKEN bieden de internet oplossing aan, BANKEN zijn verantwoordelijk voor de beveilig van hun applicaties... Al zou heel mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha