Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2007, 10:28 door SirDice

Door Peter V. Er is al enkele weken groot alarm geslagen, maar waarom reageert men dan zo traag? Geld? Lijkt me een vrij kostbare zaak als je een paar duizend van die dingen moet vervangen. Is het dan zo ingewikkeld om de betaalautomaten te verzegelen? Wat nu als dat "verzegelen" gebeurd nadat de terminal is aangepast? Dus eerst al die dingen controleren en dan pas verzegelen. Kost ook weer tijd en geld. Is het dan zo ingewikkeld om betaalautomaten na afloop van de werkdag in de kluis te stoppen? M.i. horen die dingen gewoon "tamperproof" te zijn. Speciale schroeven, klemmetjes en zegels.. [color=blue]De gedupeerden raad ik aan om ook te overwegen om Praxis aansprakelijk te stellen voor de schade. Men heeft daar gewoon tegen alle waarschuwingen in NIETS gedaan om de klanten te beschermen.[/color] Ik begreep juist dat men contact op moest nemen met de bank. De banken zullen gezamelijk aangifte doen..

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha