Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-09-2007, 11:11 door Anoniem

Het is allemaal een betje lood om oud ijzer. Het is simpel, er is geen oplossing tegen gekraakte clients. Wel is het mogelijk om de schade beperkt te houden door snel te reageren op een trojan die meerdere gebruikers treft. De interne beveiliging van de bank staat los van de beveiliging van de externe client PC's. De reactie van de bank moet gezien worden in juridisch perspectief. Indien een medewerker van de bank uitlatingen doet over de beveilging kan dit juridische consequenties hebben. Ze kijken dus wel uit om daar iets over te zeggen, zowel mondeling als schriftelijk. De kern van het verhaal is eigenlijk dat de huidige manier van werken niet waterdicht is. Het is echter goedkoper, zelfs met de kosten van dit soort incidenten ingecalculeerd, dan weer op de oude manier met baliemedewerkers te gaan werken. Doordat de "onveilige" manier per saldo goedkoper is in de praktijk dan het goed dichttimmeren van de beveiliging middels dure technologie kiest men voor het eerste. Pappen en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha