Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-10-2007, 11:59 door Anoniem

Door extranion Door Anoniem Ik denk eerder omdat de consument zich er niet in wil verdiepen. Hier ben ik het ook mee eens. De analogie van auto komt vanzelf weer op. De "gewone" consument koopt de pc als een product dat gewoon moet werken, verder geen gezeur. De gewone consument is dus niet lui in mijn ogen. De auto moet af en toe getanked worden (update virusscanner/microsoft) en een onderhoudsbeurt 1 per jaar is ook nodig aangezien het systeem wel erg traag is geworden door alle rotzooi. De consument accepteert dat, maar zal zich niet druk willen maken om firewall rules en malware en klikt maar op "OK" als dit op het scherm verschijnt als men met iets anders bezig is. Een basis voorlichting, zoals kinderen deze nu krijgen op de middelbare school, is een goede start. Echter is het product "PC" nog niet zover ontwikkeld dat het echt gezien kan worden als een "auto" die het altijd doet. De "gewone" thuisgebruiker wil zich gewoon niet druk hoeven maken en tijd kwijt zijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha