Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-01-2008, 16:06 door Anoniem

even het bericht waar je het vermoedelijk over hebt er even bij halen. Om vertrouwen in internetbankieren te herstellen en de consument op zijn eigen verantwoordelijkheid te wijzen, startte de Nederlandse Vereniging van Banken de campagne 3x kloppen, wat staat voor "klopt de PC beveiliging", "Klopt de website", en "Klopt de betaling". Het blijkt echter een wassen neus, want 2-factor authenticatie is door malware te omzeilen. Mensen die geïnfecteerd zijn kunnen 3x of 10x kloppen, ze zullen niet zien dat ze door in te loggen criminelen toegang tot hun bankrekening geven. Alleen op de papieren afschriften is de schade van dit soort aanvallen zichtbaar, maar dan is het vaal al veel te laat, als de consument zijn afschriften tenminste controleert. wat de redactie bedoelt (volgens mij) is dat de enige manier om te controleren of de waarden die je op je internetbankieren ziet niet aangepast zijn door een trojan (of andere malware) is door het op de parpieren versie na te kijken. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha