Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-01-2008, 09:38 door Anoniem

Door Nomen NescioTja, zo ken ik er wel meer. .... Kijk als je te stom bent om voor je eigen veiligheid te zorgen, moet je niet miepen als het mis gaat.Besef dat 90% van de gebruikers niet genoeg weet van beveiliging om die router goed te onderhouden.... Zelfde bij een auto. Pas als de fabrikant via de leverancier gaat roepen komt er wat actie. En zo is het meet heel veel apparatuur in en om het huis. Het blijft dus wel degelijk een taak voor de fabrikant en de leveranciers is mijn mening. Zij hebben de kennis, zij hebben het niet goed in elkaar gezet en een ondeugdelijk product geleverd. Overigens heb ik een modem van Speedtouch met daarin de door XS4All zelf gemaakte firmware. Zo kan het ook. Is er iets te verbeteren, krijg ik dat vanzelf van XS4All. Altijd up to date en zo.XS4ALL zet bij mij echt geen firmware update op mijn router. Dat doen ze alleen als ze nieuwe routers leveren. Ik heb UPNP uitgeschakeld en geen enkel probleem ondervonden in het normale ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha