Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-03-2008, 10:26 door pikah

Door Anoniem Door pikah Ik heb hetzelfde probleem, ze hebben alleen tegen mij verteld dat ik maar op 'internet' moest 'googlen' naar het wachtwoord ... fijne helpdesk... Hallo, ik ben de eerste poster van bovenstaand bericht. Het standaart wachtwoord is al ingesteld door KPN, en dat wachtwoord zie je ook staan. Dus ik snap niet wat bij jouw het probleem is. Achter het wachtwoord staat zelfs een groen vinkje. Echter ik kan als ik naar de volgende tab ga > Wachtwoord veranderen, dit wachtwoord niet veranderen. Dus volgens mij kijk je niet goed. Ehm, ik heb het over het admin account, niet dat standaard KPN account waar je nix mee kan... En om even te reageren op meerdere posts hier: KPN heeft de bootloader van de modem/router aangepast, het is dus niet mogelijk om zomaar even simpel de originele firmware terug te zetten. En ja, er staat ook KPN specifieke firmware op die ervoor zorgt dat je een aantal dingen niet zomaar kan aanpassen. bijvoorbeeld de instellingen voor je telefonie. Ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha