Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-03-2008, 20:50 door Anoniem

Om redenen die in bovenstaande posts al genoeg beschreven zijn lijkt het me niet handig/haalbaar om zo'n controle uit te voeren. Ik voel veel meer voor een systeem waarbij een abbonnee de keuze krijgt: ISP doet de beveiliging of je moet dat als klant zelf doen. Als je wil dat de ISP de beveiliging doet geef je hem toestemming om naar eigen inzicht poorten te blokkeren en andere dingen tegen te houden waarvan ze het vermoeden hebben dat deze schadelijk zijn. Voordeel van de klant is dat ze niet afgesloten kunnen worden wegens abuse, hooguit een verzoek vanuit de ISP kuinnen krijgen hun PC eens na te kijken. Als je zelf de beveiliging doet, doet de ISP zo goed als niets meer voor je. Geen blokkeringen of andere (mogelijk ongewensde) effecten van beveiliging door de ISP. Nadeel voor de klant is je met deze optie instemd dat de ISP je mag afsluiten als blijkt dat je je zaakjes niet goed voor elkaar hebt en rotzooi staat te verspreiden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha