Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-03-2008, 20:56 door Anoniem

Hallo, ik ben de eerste poster van bovenstaand bericht. Het standaart wachtwoord is al ingesteld door KPN, en dat wachtwoord zie je ook staan. Dus ik snap niet wat bij jouw het probleem is. Achter het wachtwoord staat zelfs een groen vinkje. Echter ik kan als ik naar de volgende tab ga > Wachtwoord veranderen, dit wachtwoord niet veranderen. Dus volgens mij kijk je niet goed. KPN heeft de bootloader van de modem/router aangepast, het is dus niet mogelijk om zomaar even simpel de originele firmware terug te zetten. En ja, er staat ook KPN specifieke firmware op die ervoor zorgt dat je een aantal dingen niet zomaar kan aanpassen. bijvoorbeeld de instellingen voor je telefonie. Ook het wachtwoord van je SIP is niet te achterhalen (zo ver ik weet) dus de modem vervangen met een andere gaat ook niet zo makkelijk als je je telefonie wilt behouden. Om toegang tot deze opties te krijgen heb je het \'Administrator\' wachtwoord nodig, wat ze dus niet vrijgeven. Hallo Dank ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha