Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-04-2008, 13:39 door Jan-Hein

Door Peter V. [Je zou ook de helpdesk van je provider kunnen bellen voor meer assistentie. Dat wordt vaak genoeg gedaan als het over modems gaat. Dat wordt gedaan als er niet gebrowsed kan worden, niet om veiligheidsproblemen op te lossen. Als ik met mensen uit mijn omgeving praat over de LidoKey (die niet gevoelig is voor DNS manipulatie), moet ik soms proberen uit te leggen hoe ze zelfs met de meest geavanceerde beveiligingssystemen van dit moment het risico lopen dat hun bankrekening geplunderd wordt. Ik merk dan steevast dat: - ze niets van de onderliggende techniek weten - en dat graag zo houden - ze vinden dat de bank het moet oplossen - en anders ten minste de schade moet vergoeden - ze mij bij voorkeur een tikkeltje paranoia vinden - zodat ze niet hoeven wakker te liggen Als je bij die mensen aankomt met de nuttige tips uit het artikel, gaan ze die om allerlei redenen systematisch negeren. Als je ze een bruikbare tool geeft, dan zal een deel er mogelijk gebruik van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha