Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2008, 12:24 door MoreSecure

Door Anoniem Door Monochroom Ohhww.......Firts rule is: do not attempt to ask something from Microsoft! doe niet zo flauw zeg, ik vind dat microsoft hier erg netjes en uitgebreid reageert. ik denk dat moresecure niet tevreden zal worden met het antwoord, maar de microsoft medewerkers reageren absoluut goed. Vind ik zelf ook. Ze nemen de moeite om het probleem in zoverre uit te diepen dat ze in ieder geval antwoorden. En inderdaad het antwoord staat me misschien niet aan maar ik weet zeker dat er werk van gemaakt gaat worden. M.a.w. het is onder de aandacht. Ikzelf heb met het "lek" niet zo'n groot probleem. Ik lock m'n PC altijd. Maar in het laatste bericht wat ik verzonden heb heb ik ook MS erop gewezen dat we hier in nederland in 80% van de gevallen met de zogenaamde "in het land der blinden...." systeembeheerder te maken hebben. Ikzelf ben automatiseerder en probeer klanten zo veilig mogelijk te krijgen. En uitgerekend de financiele man, die vaak de "systeembeheerder" is, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha