Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-06-2008, 17:08 door Anoniem

Het vragen om identificatie lijkt mij vrij logisch, wat door verschillende dienstverleners reeds wordt gedaan. Je wil immers weten aan wie precies je diensten levert, wat bepaalde mensen automatisch buiten de deur houdt. Verder moet je ervoor waken niet op een hellend vlak te gaan begeven door internetproviders opsporingstaken toe te dichten. Je vraagt ook niet aan KPN, Vodafone, T-Mobile of welke telefoonaanbieder dan ook of zij gesprekken inhoudelijk willen controleren. Dat moet netjes aan politie, justitie en andere opsporingsbevoegden worden overgelaten. TELCO's hebben wel de verantwoordelijkheid dit zo goed mogelijk plaats te kunnen laten vinden. Het is evident dat men dus wel moet weten wie precies diensten afneemt en wie dus verantwoordelijk is voor het gebruik van de dienst. Daarnaast is het de vraag hoe men denkt automatisch onderscheid te kunnen maken in legaal en illegaal aanbod van films, muziek en software. Het beoordelen van content blijft mensenwerk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha