Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-08-2006, 10:06 door Anoniem

Anders, namelijk de enige manier die echt werkt, met een whitelist. Als je al meer dan een decenium het zelfde e-mail adres hebt krijg je nou eenmaal zo veel spam dat je een echte oplossing moet gaan zoeken. Als de spam filter van de ISP er overheen is geweest is het aantal spam berichten van enkelle duizenden naar enkele honderden afgenomen, maar ondanks de speling zitten er nog steeds false positives in de spam box. In beginsel de mail dus in drie splitsen: * SPAM 99.9+ % spam. paar duizend per week, max een keer per week met de hand op zoek naar false positives. 1 a 2 per week. * UNK 90+ % spam. vele tientallen per dag maximaal een keer per dag op zoek naar non-spam. 1 a 2 per dag. * WHITELIST 0 % spam. enkele tientallen per dag, geen false positives tot nog toe.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha