Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-01-2007, 18:55 door Anoniem

Door SirDice Ok.. Persoonlijk ben ik voor Full Disclosure. Ik ben echter wel van mening dat de fabrikant/ontwikkelaar wel de kans moet krijgen om z'n fout te herstellen en dat deze de gebruikers, tijdig, op de hoogte moet brengen. Nadat de fout hersteld is of als het niet tijdig opgelost wordt dan volgt het publiek maken van alle details. Kunnen we altijd nog discussiëren over de tijd die een fabrikant/ontwikkelaar krijgt om het op te lossen. Als je dit full disclosure noemt dan ben ik daar ook voor mits er niet de kans bestaat dat hetzelfde probleem in andere software voorkomt van een andere leverancier. De tijd die een fabrikant/ontwikkelaar krijgt is in principe zonder limiet. Immers de mogelijke gevolgschade weegt nooit op tegen het openbaren van de informatie. Een fabrikant/ontwikkelaar die ondersteuning levert volgens overeenkomst zou strafbaar moeten zijn als deze in gebreke blijft bij het niet verhelpen van een beveiligingslek in redelijke termijn. Het is mi. een vorm ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha