Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-03-2007, 11:50 door Anoniem

Even de zaak op een rijtje zetten,(als mij dat lukt). Een bedrijf en dus het management maakt de keuze voor het aanschaffen van een product. Vervolgens blijkt dat product enkele onghebbelijke eigenschappen te hebben zoals eht doorlaten van Spyware en dergelijke. Feitelijk heeft men dus een slechte keuze gemaakt. Vervolgens krijgt de systeembeheerder opdracht om een oplossing te creeren. Met een beetje mazzel is er iemand geweest die er voor heeft gezorgd dat het contract fatsoenlijk in elkaar steekt zodat men de leverancier kan aanpakken. Het gaat hier om software dus mag de systeembeheerder dat uitzoeken (slachtoffer). Als dat niet kan, om wat voor reden ook, moet de systeembeheerder de zaak dichtimmeren. Hoe goed dat lukt hangt af van het product dat dichtgetimmerd moet worden en de kwaliteit van de systeembeheerder. Komen we bij de eindgebruiker. Inderdaad de gemiddelde gebruiker binnen een bedrijf zal het allemaal een zorg zijn als hij of zij zn werk maar kan doen. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha