Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-02-2008, 13:12 door Anoniem

Door Anoniem Door Anoniem Door tarunjj Wat mij betreft is het enige criterium (al hoe wel moeilijk te berekenen) de toegebrachte schade per computer. Manager! :-) Nee, geen manager. Lekken die niet tot schade leiden zijn geen probleem. Zoiets als een bug in software waar de gebruiker geen last van heeft. Wel storend voor een nette programmeur, niet voor het gebruik. Zo telt een lek dat niet tot problemen ("schade") leidt wat mij betreft niet mee. Mijn manager opmerking was omdat dit alleen een reactieve benadering is. Ik heb ooit een developper horen zeggen dat ze pas aan beviliging gingen doen als de klant hierom ging vragen. Is het niet kortzichtig om alleen uit te gaan van de schade (of impact)? Zeker in een praktijk waar software soms meer dan 10 jaar mee moet kunnen gaan. Zou er niet gekeken moeten worden naar mogelijke toekomstige ontwikkelingen?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha