Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-11-2008, 16:15 door Backfire

Ik werk voor e92plus. Een distributeur voor IT security oplossingen. Sinds kort distribueren wij Avira. Ik moet zeggen dat ik hier heel blij mee ben. Wat Avira z'n sterk product maakt is in mijn ogen de scan engine. De engine opzich is totaal niet processor/geheugen intensief. Dit houd in dat je tijdens het scannen gewoon normaal je pc kan gebruiken in tegenstelling tot mcafee of symantec. (we hadden wat verouderde systemen waar mcafee opdraaide en die waren ontzettend traag. na het uninstallen en de instalatie van Avira waren deze ineens een stuk sneller!) Ook is volgens meerdere onafhankelijke tests gebleken dat Avira de hoogste detectie rate heeft. ook de proactive scan doormiddel van signatures pakt ook virussen er uit die nog niet bekend zijn. Zonder False Positives. Avira beweert zelf ongeveer 2 uur te doen over het updaten na een escalatie. bij het melden van false positives duurt dit ook zo lang. Als distributeur hebben wij voorrang met het melden. Na 30 min was er voor ons al een update ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha