Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-12-2008, 23:36 door Anoniem

Door Peter VVandaag 19 december 2008 krijg ik rond 21:00 uur een mailtje van mijn bank. Wat aardig toch, sturen ze mij nog even een aantal voordelen op. Het begint met: Geachte heer (naam) om vervolgens uit te leggen dat ik toch een betere spaarmethode moet volgen (meer rente dus). En dan word ik opeens wantrouwig, want hoe komt mijn bank aan mijn standaard e-mailadres? Ik kan mij niet herinneren die voor commerciele doeleinden af gegeven te hebben (doe ik nooit trouwens, aangezien ik daar niet in geïnteresseerd ben). De volgende vragen kwamen boven bij mij. 1) Is dit wel mijn bank? Ze kunnen wel zoveel zeggen! 2) Waarom komt de domeinnaam van de aangeboden site niet overeen met de domeinnaam van mijn bank? (het is maar een vraagje hoor!) 3) Waarom staan er werkende links in het e-mailbericht? 4) Waarom gaat mijn spamfilter af? (alle bekende contactpersonen in mijn adresboek waren toch als betrouwbaar ingevoerd?) 5) Wie gaat er schuil achter het IP-adres? Natuurlijk doe ik een Wois en merk dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha