Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2009, 22:14 door Anoniem

Door AnoniemPfff, hoeveel voorbeelden moet je hebben? Ten eerste mijn meest gedenkwaardige: de nooit geteste restore. Iedere ochtend netjes de tape eruit en een nieuwe erin. Toen crashte de harde schijf (werd er blind uitgetrokken door een beheerder, "want die harde schijven zijn toch hot-swappable") en moest een restore worden uitgevoerd. Dat lukte niet, want nog nooit getest. Dat was ten tijde van de euro conversie tests in 2001, waarbij bankmedewerkers vanuit heel Europa in werden gevlogen. De testers konden netjes terug worden gevlogen, doordat de restore niet lukte :). Een ander voorbeeld: migraties die 's avonds waren uitgevoerd, maar niet goed waren getest en ook geen fallback plan was uitgeschreven. De man die de migratie had uitgevoerd was dezelfde avond nog op vakantie gegaan. De volgende ochtend werkte het natuurlijk niet, maar was er geen documentatie opgeleverd wat hij had gedaan. Telefonisch was hij ook niet meer bereikbaar. Aan de slag gaan met PDA synchronisatie, zonder de handleiding ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha