Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-02-2009, 10:13 door Anoniem

Ik vindt bovenstaand verhaal zeer interessant omdat het de 'hype' onderuit haalt en ingaat op de zaken die belangrijk zijn voor een organisatie. Op het einde van de rit moet iedere organisatie strategische en taktische keuzes gaan maken en het feit dat er meer en meer beschikbaar komt in een SaaS model maakt dat bedrijven meer keuzes hebben. Natuurlijk, en dat is wat ik zo goed vind in dit artikel, is dat het concept helemaal niet nieuw is - het is alleen in een 'marketing hype' jasje gegoten. Een bedrijf als MessageLabs bied al meer dan 10 jaar een service 'in the cloud' met een per user per month betaalmodel om e-mails schoon te maken voordat ze op je eigen e-mail systeem komen (anti-virus & anti-spam). Nu heet dit ineens SaaS en Symantec heeft ze onlangs opgekocht voor een hoop geld. In mijn opinie moet je je als bedrijf de juiste vragen stellen - en voor SaaS moet er zeker aan 2 condities worden voldaan: - Zijn de geboden SLA's hoger dan wat ik zelf intern zou kunnen bereiken? - Is de TCO minder ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha