Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-02-2009, 19:03 door Anoniem

Wanneer kunnen we juridische artikelen verwachten over dagelijkse zaken. Dit onderwerp als ook het vorig onderwerp zijn nu niet dingen die wekelijks voorkomen. Een voorbeeld is hoe kun je een bedrijf in Nederland/Europa/Wereldwijd aansprakelijkhouden voor de schade (derving tijd) van de spam die je ontvangen hebt. Of hoe zorg je er voor dat je verbinding van je ADSL thuis stabiel blijft, hoe onderhandel je over vergoeding abonnement als er storingen zijn etc.. Wat Arnoud vergeet te melden dat alles civiel rechtelijk is, dat houd dus in dat het je duizenden euro's kan geen kosten als je een kort-geding aanspanned en dat dit vaak niet nodig is omdat je b.v. een NL domein gewoon kunt verhuizen ook al is ISP failliet. Als je zo "slim" bent geweest om zelf geen recente backup offline te bewaren dan verdien je het om deze dure opleiding te doorlopen. Maar in de history van Nederland zijn er amper voorbeelden bekend waarbij het failliet van een ISP excessen hebben verzorgt dus het blijft wederom ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha