Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2009, 23:33 door Jan-Hein

"Het grootste probleem dat paslezers veroorzaken is dat het criminelen een manier geeft om te controleren of een opgegeven pincode wel correct is." Dit is een probleem dat mij al een paar jaar "dwars" zit (de rest kan ik wel aan met een combinatie van techniek en organisatie), want dit probleem is totaal niet technisch van aard. Ik kan tijdens de authenticatie proces technisch eenvoudig de mogelijkheid geven om een slachtoffer van bedreiging een soort noodsignaal te laten zenden dat niet direct door de aanvaller is te detecteren, maar wat gaat de ontvanger van dat signaal daarmee doen, en hoe liggen dan de verantwoordelijkheden bij de verdere afwikkeling van de bedreiging? Ik heb het gevoel dat "de banken" (of de overheidsdienaren) helemaal niet zitten te wachten op zo'n mogelijkheid om het probleem van bedreigingen op te lossen. Wat is hier voor een ontwerper wijsheid?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha