Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-03-2009, 16:35 door Anoniem

Symantec laat indirect in hun reactie(s) weten dat het ze vooral te doen is om een algemeen positief gedachtengoed. Of klanten nu wel of geen last hebben van hun beleid, als ze maar genoeg positief bekend staan in de markt zodat ze nog flinke winst kunnen maken. Alles is een geisoleerd incident zolang het maar een keer is aangetoond. Zo'n reactie van Symantec is niets anders dan een dooddoener om het gebeuren te bagatelliseren. Maar maakt het dat Symantec behoorlijk genoeg bezig is met veiligheid? Ik zeg van niet. Bedrijven kiezen er zeer bewust voor om controle over omgang met klantgegevens te verliezen door met uitbesteden geld en tijd te besparen. Ze kunnen nog zo veel op papier vastleggen aan zogenaamd strenge eisen, enkel de persoon ontslaan die de persoonlijke gegevens doorverkocht, roepen dat ze goed bezig zijn en het allemaal wel mee valt. Maar als het al kan gebeuren en het zo ongelooflijk makkelijk is dan heb je als bedrijf gewoon geen enkel respect voor je klanten. Dit soort gegevens horen niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha