Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-03-2009, 17:13 door Anoniem

Rond 27 februari had ik een probleem na een update van MS XP. De PC wilde niet meer opstarten. Terug naar een eerder gemaakt herstelpunt wilde ook niet meer. De PC zat in een loop (hij bleef maar proberen op te starten). Volgens Microsoft kon dit probleem liggen in een conflict met een niet gebruikt antivirus programma, waarschijnlijk is dit een restant van Norton (ik gebruik nu AVG) dat met de PC was meegeleverd. Men raad dan ook een schone installatie aan met een Cd-rom van Microsoft waarop geen hulpprogramma’s staan, zoals antivirus programma’s. Met deze nieuwe installatie cd-rom heb ik de hele boel weer aan de praat proberen te krijgen. In overleg met de TD (Technische Dienst) van Microsoft vanuit Dos eerst een chkdsk uitgevoerd. Er wordt in vijf stappen gecontroleerd in de laatste stap bleken er 1 of meerdere fouten gevonden te zijn. Hierop raadt de TD aan deze HD (harde schijf) niet te gebruiken. Echter doordat de andere fouten wel gerepareerd zijn kan ik mijn huidige versie van XP gewoon weer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha