Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-04-2009, 11:23 door Anoniem

Door AnoniemDoor martijnmoretDoor Anoniem80 hooguit 85 % trefzekerheid en daar zijn 'ze' nu al ruim 20 jaar zoet mee, komt maar niet verder, ... biometrie ... zucht. Helaas weet je niet waar je over praat. ´Trefzekerheid´ bestaat niet bij het beschrijven van betrouwbaarheid, daarvoor gebruikt men wereldwijd de zg. False Acceptance rate (onterecht iemand toegang verlenen) en False Rejection rate (onterecht iemand afwijzen). Vaak is het zo dat als de ene ratio naar beneden wordt gebracht, de ander juist omhoog gaat. Daarnaast zijn er altijd afhankelijkheden m.b.t. de kwaliteit van de enrollment, de omgeving van de verificatie, etc. etc. De uiteindelijke betrouwbaarheid is dan ook een afhankelijk van keuzes die je maakt m.b.t. hoeveel foutmarge (False Acceptance) je toestaat, en hoe werkbaar het systeem moet zijn (een hoge false rejection rate zorgt voor frustratie bij gebruikers). Voor deze vorm van voice biometrics worden overigens de volgende "real life application environment" (in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha