Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2009, 14:12 door Anoniem

Door Anoniem: Maar schrijf eerst je bevindingen en de gevaren die jij erbij ziet op en mail dit naar mensen uit de management laag van de bank. Indien hier geen gehoor gegeven wordt kun je de bevindingen bij de audit afdeling melden en als laatste stap kun je naar de DNB gaan. Probeer eerst het probleem binnen de bank bespreekbaar te maken en ga als laatste naar de DNB! Hij is waarschijnlijk al lang ontslagen voordat hij bij DNB aangeland is. En mochten er tussentijds problemen met de beveiliging zijn dan is hij de eerste verdachte. Ik zou, zeker in het huidige klimaat, rustig m'n kop houden en zolang beveiliging niet mijn verantwoordelijkheid is maar hopen dat er niks fout gaat. Als ze niet willen luisteren, dan maar niet. Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Aan de ene kant zeg je dat 'je je kop moet houden' en aan de andere kant zeg je: 'Als ze niet willen luisten'. Het is moeilijk luisteren als iedereen z'n kop moet houden! Mijn persoonlijke mening is: Beveiliging is ieder zijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha