Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-07-2009, 23:07 door Anoniem

>De meeste snappen van Engels al niet veel en bij internet zullen ze dat nog sneller hebben. Het lijkt mij dat Nederlanders die de Engelse taal niet goed (genoeg) beheersen er sowieso verstandig aan doen om online bankzaken e.d. te regelen bij een bank die ook een Nederlandstalige interface beschikbaar heeft voor transacties via een browser. Daarmee behoeden ze zichzelf bij voorbaat reeds voor alle phishing-attempts die zich op het (veel grotere) Engelsgtalige publiek richten. In het bericht ging het overigens om een Brits onderzoek - het resultaat betekent dus dat 88% van de deelnemers het niet opmerkelijk genoeg vond dat er spelfouten in pagina's van dergelijke sites zitten om dat als verdacht aan te merken - OF de spelfouten zelf al niet eens zag. Als je het geschreven woord in je eigen taal niet beheerst, dan ga je je geldzaken toch niet middels het geschreven woord afhandelen? Mensen die dat wel doen hebben wellicht het idee dat ze koste wat kost met de technologische ontwikkelingen mee moeten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha