Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-08-2009, 11:58 door awesselius

Ik vind de informatie op OV-chipkaart.nl maar heel erg wazig en zeker niet transparant. Er staan dan een hoop 'veelgestelde vragen' en daarnaast een vast antwoord per vraag. Maar echt duidelijkheid krijg ik er niet door. Ze hebben goed kunnen broeden op hun indoctrinatie van informatie, dus timmeren ze elk antwoord natuurlijk waterdicht. Opmerkelijk is het, dat er niet 1 vast aanspreekpunt is maar er veel partijen bij betrokken zijn. RET, TLS en dan nog 'uw ov-bedrijf'. Ik heb helemaal geen ov-bedrijf, dus wat bedoelen ze daarmee? Voor welk onderdeel moet ik waar naartoe als ik een klacht heb? Hoe weet ik zeker dat ze goed met de door mij verstrekte gegevens omgaan? Aan de ene kant zeggen ze dat persoonsgegevens en reisgegevens niet aan elkaar gekoppeld zijn. Verderop lees je dan weer dat deze gegevens pas in 2010 gebruikt worden voor direct marketing. Zijn de gegevens nu wel of niet gekoppeld? En als je niet voor direct marketing vatbaar bent, moet je ZELF ervoor zorgen dat je gegevens geblokkeerd worden. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha