Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2009, 11:04 door Anoniem

Tot verkort was ik positief over XS4ALL. Maar inmiddels is dat een stuk minder! Een kennis van mij heeft XS4ALL, en is er klaar mee. * Betaald er enorm veel voor, maar hij kan niet de maximale download snelheid behalen omdat hij te ver van de centrale zit en dus hoogstens 2MB kan halen. (Wat wil je met dat middeleeuwse netwerk van KPN... ) * Een tijd geleden was hij ge-hacked, dus hebben ze hem afgesloten (oke kan ik begrijpen), alleen hadden ze een mailtje verstuurd naar zijn e-mailadres waar hij op moest reageren om niet te worden afgesloten. Zijn e-mail account was ook ge-hacked! wat is er nu zo moeilijk aan een brief? * Maar omdat hij geen internet meer heeft, werkt ook zijn telefoon niet meer. * Dus toen ik zijn computer weer in orde had gemaakt belde hij mobiel naar XS4ALL, 30 minuten wachttijd (pardon?). Oké, ze konden hem weer aansluiten maar dan _moest_ hij wel verplicht een beveiligingspakket van hun afnemen! Voor iets waar je 40 euro per maand voor betaald, en zo'n ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha